Strona główna / Biznes / Praca / Zadowolony pracownik to lojalny pracownik

Zadowolony pracownik to lojalny pracownik

Pracodawcom zależy, aby pracownicy identyfikowali się z firmą, żeby kojarzyła się im nie tylko z ciężką pracą, ale z tym, co atrakcyjne i pozytywne | fot.: Fotolia

Awansowanie i otrzymywanie coraz większych zarobków to kwestie priorytetowe dla każdego pracownika. Z punktu widzenia zatrudnionych atrakcyjne są także korzyści dodatkowe, które oferują pracodawcy. Dlatego aby pozyskać lojalność pracowników, zapewniają im oni szereg profitów.

Najważniejsze dla pracujących jest dodatkowe ubezpieczenie medyczne. Liczą też oni na karnety sportowe oraz świadczenia pieniężne przyznawane na wakacyjne wyjazdy rodzinne i kolonie dla dzieci. Pracodawcy starają się wychodzić naprzeciw tym oczekiwaniom. Niektórzy oferują ponadto paczki dla świeżo upieczonych rodziców, wyprawki szkolne dla pierwszoklasistów, paczki świąteczne, bilety do kina i teatru czy bony na zakupy. Poza tym zatrudnione osoby mogą zgłaszać własne propozycje świadczeń.

Pracodawcom zależy, aby pracownicy identyfikowali się z firmą, żeby kojarzyła się im nie tylko z ciężką pracą, ale przede wszystkim z tym, co atrakcyjne i pozytywne.

Umożliwienie awansu nie załatwia wszystkiego. Równie istotne jest dbanie o aktywność sportową zatrudnionych, a także zapewnienie im i ich rodzinom opieki medycznej oraz innych świadczeń, takich jak dofinansowanie do wyjazdów rodzinnych czy paczki dla dzieci. Dopiero takie kompleksowe działanie przynosi efekty w postaci zadowolonych i oddanych pracowników – mówi serwisowi infoWire.pl Agata Nowakowska, rzecznik prasowy Rossmanna.

Nawet minimalne świadczenia dodatkowe mogą sprawić, że zatrudniona osoba poczuje się doceniona. Co ważne, sprawdzają się one w firmach zarówno dużych, jak i małych.

@infoWire

Sprawdź także

open space

Praca w biurze typu open space. 10 najbardziej irytujących zachowań

Temat pozornie oczywisty. Każdy przecież wie, że w pracy nie powinno się przeszkadzać innym. Kłopot …