Pudełko z cukierkami
Aby słodki upominek reklamowy miał jeszcze większy efekt, warto opatrzyć go swoim logo. | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Słodkie upominki firmowe z personalizacją

Rynek upominków firmowych cały czas się rozrasta. To już nie tylko długopisy, koszulki czy kubki, ale również o wiele więcej innych produktów – dzięki personalizacji praktycznie każdy może stać się udanym gadżetem przystosowanym do profilu działalności firmy. Dużym powodzeniem cieszą się także słodycze reklamowe, które od razu wzbudzają pozytywne skojarzenia. To dobra inwestycja, na którą decyduje się coraz więcej firm – warto również o niej pomyśleć!

Pyszności na każdą okazję

Słodycze reklamowe to idealny wybór dla klientów czy kontrahentów, a także dla pracowników – stanowią one upominek sam w sobie, a także mają przekaz reklamowy. To powoduje, że łączą przyjemne z pożytecznym, a ponadto wcale nie kosztują tak dużo, ponieważ można zapłacić za nie znacznie niej niż za zwykłe słodycze w sklepach.

Pyszności te mogą stać się elementem szerzej zakrojonej kampanii reklamowej, ale również mogą być one miłym podarunkiem bez żadnej szczególnej okazji. Najczęściej dołączane są jako dodatek do zamówień w sklepach internetowych i przy zakupach w sklepach stacjonarnych, rozdawane są w trakcie akcji promocyjnych, na przykład targów czy podczas konferencji, bankietów, koncertów, festiwali czy meczów, również mogą być wyeksponowane w siedzibie firmy do dyspozycji klientów i kontrahentów, którzy mogą wtedy poczęstować się nimi.

Do wyboru, do koloru

Asortyment słodyczy reklamowych jest naprawdę bardzo szeroki – to przede wszystkim pyszne czekoladki i ciasteczka pojedynczo pakowane, małe tabliczki czekolady, lizaki, cukierki w puszkach, pastylki miętowe, pralinki, czekoladowe figurki – w formie zajączków i choinek doskonałe także na święta, ponadto produkty fit – batoniki musli czy ciasteczka wielozbożowe, które w ostatnim czasie wybierane są bardzo często. Dlatego też można dopasować je do swojej branży, by trafić w gusta grupy docelowej – wtedy upominek na pewno będzie udany.

Słodycze z twoim logo

Aby słodki upominek reklamowy miał jeszcze większy efekt, warto opatrzyć go swoim logo. Firmy oferujące słodycze reklamowe świadczą także usługi personalizacji opakowań – w ten sposób może znaleźć się na nim rozpoznawalny znak twojej firmy, a jeżeli pozwala na to miejsce, także hasła, życzenia i inne grafiki i napisy zgodnie z twoimi życzeniami.

Jeżeli chcesz zamówić słodycze reklamowe, możesz robić to w wielu firmach specjalizujących się w tej branży. Jednym z liderów jest firma Słodkie Upominki z Warszawy. W jej asortymencie znajduje się kilkadziesiąt różnych typów słodkości – praliny, czekolady, ciasteczka, miętówki, lizaki, czekoladowe figurki w rożnych kształtach, także bombonierki oraz produkty sezonowe – na Boże Narodzenie i Wielkanoc. Firma oferuje dodatkowo usługi personalizacji. Z pełną ofertą można zapoznać się pod adresem: http://www.slodkieupominki.pl/.

Zatem wtedy, gdy szukasz pomysłowych i pozytywnych upominków reklamowych, wtedy sprawdź słodycze reklamowe – to idealna propozycja, a ponadto koszty z nią związane nie są wcale takie wysokie. To inwestycja, która na pewno się zwróci!

Materiał partnera zewnętrznego

Sprawdź także

granola z jogurtem

5 produktów, które skutecznie zmniejszają ochotę na słodkie, zobacz!

Nieposkromiona ochota na słodycze potrafi zniweczyć uzyskane do tej pory efekty odchudzania. Z tego powodu …