Stwórz stronę internetową od ręki na pl.mfirma.eu

Strona internetowa jest wizytówką firmy, może jednak sama pracować na jej wizerunek. | fot.: Fotolia

Współczesny biznes właściwie nie funkcjonuje bez Internetu. Potencjalny klient dość często przed skorzystaniem z usług zada sobie trud wyszukania firmy w sieci, a archaiczna strona internetowa bądź jej brak, potrafią wywrzeć kiepskie pierwsze wrażenie. Każda firma, choćby najmniejsza, powinna mieć wyglądającą profesjonalnie stronę internetową – ten bezdyskusyjny fakt niejednokrotnie jednak nastręcza pewne trudności przedsiębiorcom.

Proces tworzenia wizytówki firmy, jaką jest strona internetowa, stanowi wyzwanie dla kreatywności, wymaga ścisłej (i często czasochłonnej) współpracy z osobą wykonującą zlecenie, wdrażania poprawek, a nawet zmian pierwotnej koncepcji. To z kolei mnoży koszty i odwleka termin oddania strony do użytku. A przecież obecnie niemal każda działalność wymaga własnej strony – miejsca, z którego klient nie tylko będzie mógł czerpać wiedzę o samej firmie i jej usługach, łatwo dotrzeć do danych kontaktowych, ale i ocenić wiarygodność przedsiębiorstwa.

Wykorzystaj wiedzę profesjonalistów

W czasach, w których nie mieliśmy do dyspozycji profesjonalnych kreatorów, standardową procedurą przy powstawaniu strony było żmudne podglądanie konkurencji, wyszukiwanie optymalnych zastosowań i przedstawianie ich późniejszemu wykonawcy. Na szczęście obecnie są dostępne skuteczne narzędzia, które nie tylko pozwalają skrócić czas poszukiwania pomysłu na własną stronę, ale nawet samodzielnie ją wykreować. Wszystko dzięki doświadczeniu ludzi, którzy stworzyli setki szablonów pasujących do przeróżnych typów działalności. Takie gotowe rozwiązania mają kilka niebagatelnych zalet. Przede wszystkim pozwalają ma błyskawiczną wizualizację efektu końcowego – nie musimy wybierać zdjęć, rozmyślać nad menu ani tworzyć w pośpiechu tekstów marketingowych. To spora oszczędność czasu. Prosty szablon pozwala ponadto na edytowanie treści w dowolnym momencie.

Przy wyborze narzędzia warto zwrócić uwagę na dwie kwestie: ilość dostępnych szablonów i ich dopasowanie do konkretnych branż. Pierwsze pozwoli nam na stworzenie dość unikatowej strony, drugie zaś wyeliminuje zupełnie niepasujące rozwiązania. W końcu czego innego od edytora będzie oczekiwał właściciel salonu SPA, a czego innego przedsiębiorca pogrzebowy albo stolarz.

Skorzystaj z prostego kreatora stron

Ciekawym narzędziem, które warto rozważyć przy tworzeniu własnej strony internetowej jest kreator pl.mfirma.eu. Zwraca uwagę przede wszystkim wielością możliwych wyborów. Dla każdej z kilkudziesięciu branż mamy do dyspozycji ponad 100 gotowych szablonów o spójnej z wybraną działalnością estetyce, dobrze skomponowanymi fotografiami i przejrzystym menu. Jeśli użytkownik zdecyduje się na wybór jednego z nich, loguje się do systemu tak, aby wszelkie dokonywane odtąd zmiany na stronie zostały zapisane. Reszta jest niemal banalna – intuicyjny system pozwala na dodawanie własnych treści, skorzystanie z gotowych albo stopniowe uzupełnianie na przykład wiadomości dotyczących filozofii firmy. Jeśli użytkownikowi zależy na czasie, do stworzenia pierwszej wersji strony wystarczy wpisanie nazwy firmy i danych kontaktowych w wykropkowanych miejscach oraz umieszczenie swojego logo. Potem możemy stopniowo rozwijać całość. Kreator umożliwia dodanie lokalizacji na mapie Google, materiału z YouTube albo własnych zdjęć. Strona może być także wyświetlana w kilku językach obcych. Oprócz strony www można też korzystać z poczty email założonej na domenie firmowej.

W razie problemów system oferuje fachową pomoc informatyczną w przypadku jakichkolwiek wątpliwości. Wszystko to pozwala wyeliminować korzystanie z pomocy innych podwykonawców.

Wykorzystaj pełnię możliwości twojej strony

Strona internetowa jest wizytówką firmy, może jednak sama pracować na jej wizerunek. Takim sposobem promocji jest pozycjonowanie w sieci. Kreator pl.mfirma.eu pozwala na śledzenie pozycji swojej strony w wyszukiwarce Google. Aby zwiększyć rozpoznawalność firmy możemy także zlecić przygotowanie kampanii reklamowej z wykorzystaniem linków sponsorowanych Google AdWords.

Dzięki zastosowaniu sprawnych narzędzi jesteśmy w stanie zadbać o wizerunek swojej działalności w sieci. Dlatego warto korzystać ze sprawdzonych rozwiązań oszczędzających nasz czas i pieniądze oraz fachowej wiedzy, zwłaszcza jeśli wszystkie one są dostępne w jednym miejscu.

RED

Sprawdź także

kreacja strony internetowej

Strona internetowa dla firmy – jak zacząć i dlaczego warto?

Strona internetowa jest dziś podstawą budowania biznesu. Właściwie zaprojektowana strona firmowa to potężne narzędzie, które …