Masy turystów przemierzających Starówkę z pewnością łatwo odnajdą znaną sieciówkę w okolicy, która oferuje głównie drogie restauracje, galerie, cepelie i desy… | fot.: Fotolia
Strona główna / Miasta / Warszawa / Rossmann na Starówce z nietypowym szyldem

Rossmann na Starówce z nietypowym szyldem

Inwestor biurowca Plac Zamkowy – Business with Heritage dba o estetykę nowego biurowca przy ul. Miodowej. Na szyldach drogerii Rossmann, która zajmuje parter budynku, pojawiło się nieco zmodyfikowane logo sieciówki.

Inwestycja Plac Zamkowy – Business with Heritage przy ul. Miodowej wzbudza kontrowersje od zarania budowy. Luksusowy budynek, usytuowany w jednej z najbardziej prestiżowych warszawskich lokalizacji, terytorialnie należy bowiem do kompleksu zabudowań odbudowanej Starówki, którą Warszawiacy pragną postrzegać jako miejsce jednolite estetycznie. Nowy budynek sporych rozmiarów, a szczególnie jego obszerny dach, widoczny już z placu Zamkowego, budzi niezadowolenie tych mieszkańców stolicy, którzy uważają, że to stylistyczny zamach na wizerunek tej części Warszawy.

Budynek, powstały na miejscu dawnego parkingu i powojennej kamienicy, to dziecko spółki Senatorska Investment należącej do biznesmena Maksymiliana Marcinkowskiego. W opinii inwestorów budynek architektonicznie dobrze komponuje się z historyczną przestrzenią, w jakiej został osadzony, i ma szansę stać się jednym z najbardziej ekskluzywnych centrów biurowo-usługowych w Warszawie.

Z szacunku do tradycji inwestorzy dobrali najemców, którym estetyka nowego budynku również nie jest obojętna. Niedawno na parterze obiektu zawisły szyldy drogerii Rossmann, które – podobnie jak oznakowanie Biedronki usytuowanej przy Nowym Świecie – odbiegają od standardowej, krzykliwej formy. Zamiast przyciągającego wzrok czerwonego logo sklepu, przy ul. Miodowej zawisły eleganckie litery w stonowanym kolorze starego złota. Z pewnością nie zmieni to zdania osób od początku przeciwnych inwestycji, jest to jednak miły gest ze strony menedżerów Rossmanna, którzy rozumieją szczególny charakter lokalizacji ich sklepu. W tym wypadku zresztą logo jaskrawe być nie musi. Masy turystów przemierzających Starówkę z pewnością łatwo odnajdą znaną sieciówkę w okolicy, która oferuje głównie drogie restauracje, galerie, cepelie i desy…

ana

Sprawdź także

mFundacja

Inwestycyjny boom

Inwestycja to ostatnimi czasy bardzo modne pojęcie. Wiele osób podejmuje się inwestowania w różne dobra …

  • Wanda

    Nie podoba mi się, jak z Feminą – w kultowe miejsca wchodzą sieciówki i burzą ład architektoniczny.