Archwium dla tagu: content

Hashtagi, odpowiedni content i kreatywne zdjęcia na Instagramie – oto sposoby na rozwój konta

profil firmowy na IG

Konto na Instagramie może być skutecznym narzędziem marketingowym – zarówno dla firm jak i marek osobistych. Co zrobić, aby instagramowy profil zyskał większe grono odbiorców i skuteczniej realizował promocyjne cele? Instagram w gronie kluczowych kanałów W Polsce Instagram cieszy się ogromną popularnością. W tym roku liczba użytkowników aplikacji przekroczyła tu …

Czytaj więcej »

Co zrobić żeby zostać copywriterem freelancerem?

freelancer kobieta przed komputerem

Copywriting jest dynamicznie rozwijającą się branżą, która przyciąga ludzi zainteresowanych czerpaniem korzyści z pisania funkcjonalnych tekstów w Internecie. Czy jednak jest dedykowana każdemu? Czy copywriter powinien dysponować jakimś szczególnym pakietem cech, by być naprawdę dobrym w swej dziedzinie? Jakie umiejętności powinien on posiadać? Zostań tu przez chwilkę, a poznasz odpowiedzi …

Czytaj więcej »

Content marketing i SEO, czyli duet idealny. Poznaj strategię, która zapewnia sukces w Google

Działania prowadzone w obrębie SEO rzadko kiedy są wymieniane w jednej parze z content marketingiem. I choć specjaliści od pozycjonowania nie mają wątpliwości, że oba pojęcia idealnie się uzupełniają, wciąż nie traktuje się ich całościowo, lecz jako osobne zagadnienia. To błąd. Jeśli umiejętnie wykorzystamy oba te narzędzia, zwiększymy szansę na …

Czytaj więcej »

Firmom będzie trudniej: Facebook zmienia sposób wyświetlania postów

Facebook zmienia sposób wyświetlania postów

Facebook zmienia algorytm pozycjonujący treści w Newsfeedzie użytkowników. Pierwszeństwo będą miały posty, którymi dzielą się rodzina, bliscy znajomi i te publikowane w grupach, do których należy użytkownik, a dopiero w dalszej kolejności wpisy firm. Wśród nowych funkcji serwisu pojawi się możliwość zawieszenia wyświetlania postów konkretnego użytkownika na 30 dni. Serwis Zuckerberga chce też walczyć …

Czytaj więcej »