Strona główna / Archwium dla tagu: dobra luksusowe

Archwium dla tagu: dobra luksusowe

Prasa dobrem luksusowym?

prasa dobrem luksusowym

Osoby bogate i zamożne czytają nawet dziesięciokrotnie częściej prasę od statystycznego Polaka – wynika z raportu Polskich Badań Czytelnictwa. To oznacza, że tytuły prasowe mają w tej grupie społecznej bardzo duży zasięg. Markom luksusowym daje to możliwość precyzyjnego dopasowania reklam prasowych do grupy docelowej. – Wystarczy odpowiednio dobrać 4–5 tytułów, żeby trafić do …

Czytaj więcej »

Jak koncerny motoryzacyjne angażują klientów wokół swoich marek?

Marketing sensoryczny w motoryzacji

Przemysł samochodowy, który wart jest obecnie tryliony dolarów, jest wyśmienitym przykładem biznesu, w którym wprowadzanie nowej marki bądź modelu auta, zazwyczaj łączy ze sobą praktycznie wszystkie elementy udanego scenariusza marketingowo-sprzedażowego, skierowanego do klientów: przyjemność, opowieść, oczekiwanie na zakup produktu, postęp, obrzędy i tradycję oraz oddziałujący na wszystkie zmysły człowieka – …

Czytaj więcej »

Najlepsze samochody dla prezesa – moc, technologia i osiągi

Porsche Panamera Turbo

Już dwa lata temu odnotowano w Polce rekordową liczbą rejestracji samochodów klasy premium. Wtedy dynamika wzrostu rok do roku wyniosła 28 proc. Rok 2016 przyniósł kolejne wzrosty. W 2014 roku wartość obszaru związanego ze sprzedażą samochodów luksusowych została oszacowana na 5,6 mld złotych. Specjaliści uznali również, że jest on najbardziej …

Czytaj więcej »

Nowe oblicze luksusu: własny helikopter

General Aviation, czyli małe lotnictwo w Polsce

General Aviation, czyli małe lotnictwo, zdobywa w Polsce coraz większą popularność. W 2015 roku śmigłowce i samoloty zaliczane do tego segmentu wystartowały około 200 tys. razy. Jest nie tylko więcej klientów powietrznych taksówek, lecz także pilotów z własnym samolotem czy śmigłowcem. Dla jednych jest to hobby, dla innych – sposób na szybkie i sprawne przemieszczanie się. …

Czytaj więcej »

Herse – słynna przedwojenna marka powraca

Marka Herse wraca na polski rynek

Przed II wojną światową Dom Mody Herse był symbolem luksusu i dobrego smaku, a ubierały się w nim takie gwiazdy jak Hanka Ordonówna i Stefania Grodzieńska. Obecnie propozycje marki skierowane są do miłośników luksusowych dodatków o unikatowym wzornictwie i wysokiej jakości wykonania. W ofercie Herse znaleźć można szale, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, oraz krawaty. Historia marki Herse …

Czytaj więcej »

Kupujemy coraz więcej luksusowych mebli

Polacy coraz chętniej otaczają się luksusowymi przedmiotami, a wysokiej jakości meble stają się symbolem wysokiego statusu materialnego. W ubiegłym roku wartość rynku luksusowych mebli sięgnęła 625 mln zł i ciągle rośnie w tempie 10 proc. rocznie – wynika z raportu KPMG. – Rośnie liczba zamożnych Polaków. Pod tym względem gonimy Zachód. Dzięki temu, …

Czytaj więcej »