Domena, czyli nazwa strony internetowej, to twoja wizytówka w sieci. Powinna być starannie dobrana i oddawać w jak największym stopniu to, czym się zajmujesz. Niestety, nie zawsze możesz wybrać taką domenę, jaka najbardziej ci odpowiada. Co wtedy? Jak poradzić sobie z tym problemem i czy zawsze końcówka pl dla polskich …
Czytaj więcej »Na czym polega migracja strony internetowej z zachowaniem efektów SEO?
Fuzja firmy, zmiana CMS bądź wybór nowej nazwy marki – wszystkie te decyzje wiążą się z migracją strony internetowej. Brak wiedzy w tym zakresie to duże ryzyko zaprzepaszczenia działań SEO i spadku widoczności w Google. Czy bezpieczna migracja bez utraty wartościowego ruchu jest w ogóle możliwa? Poznaj najlepszy moment …
Czytaj więcej »Jak zakłada się sklep internetowy?
Przeniesienie działalności sprzedażowej do sieci to idealny sposób na to, by dotrzeć do większego grona klientów. Działalność stacjonarna ogranicza te możliwości, natomiast posiadanie własnego sklepu internetowego jest zdecydowanie bardziej przyszłościowe – przecież niemalże wszystkie dziedziny życia przenieśliśmy do sieci. Założenie własnego sklepu internetowego to także świetna opcja dla tych, którzy …
Czytaj więcej »