Archwium dla tagu: grupa docelowa

Reklama tradycyjna a internetowa – małe porównanie!

reklama w internecie

Dawniej przedsiębiorcy mieli niewielkie możliwości promowania swoich usług. Większe firmy reklamowały się w mediach i na wielkich billboardach w miastach. Niewielkim przedsiębiorcom pozostawały ulotki i broszury. Czasami mogli pozwolić sobie na reklamę w lokalnych mediach, ale na tym ich możliwości się kończyły. Rozwój internetu zupełnie zmienił rynek reklamowy. Wszystkie firmy …

Czytaj więcej »

Co powinien zawierać brief idealny?

Notes i długopis na białym biurku z kaktusami

We współpracy z agencją brandingową bardzo ważna jest komunikacja z klientem. Od dobrego zrozumienia się obu stron zależy sukces właściwie każdego projektu. Bardzo ważne jest zatem, aby klient stworzył brief, czyli jasny i klarowny komunikat, który służy do przekazania agencji oczekiwań wobec zlecenia. Z czego powinien składać się brief idealny? …

Czytaj więcej »

5 kroków do stworzenia kreatywnej reklamy

Reklama kreatywna

Media są przesycone informacją, a reklama towarzyszy nam na prawie każdym kroku. Jako firmie, zależy nam przede wszystkim na efekcie, czyli konwersji reklamy w zakup naszego produktu lub usługi. Co powinniśmy zrobić, by stworzyć kreatywną reklamę? 1. Zastanów się co reklamujesz? Wbrew pozorom stworzenie kreatywnej reklamy, to nie tylko burza …

Czytaj więcej »