Archwium dla tagu: lider

Jak realizować cele w organizacji?

cele w organizacji

Wyznaczanie i realizowanie celów to podstawowe zadanie każdej organizacji, która chce osiągnąć sukces. Oba te działania muszą być jednak przeprowadzone prawidłowo, aby dać oczekiwane wyniki. W jaki sposób organizacja może wspierać realizację celów? Cele muszą być realne Aby realizacja celów była w ogóle możliwa, firma musi przede wszystkim zadbać o …

Czytaj więcej »

Manager poszukiwany! Jak znaleźć lidera zespołu w 2021?

rekrutacja managera

Powodzenie i rozwój firmy zależą nie tylko od dobrego pomysłu na działalność, atrakcyjnej oferty i nowoczesnych rozwiązań. Nawet najlepszy model biznesowy ostatecznie spoczywa na barkach zespołu, który musi zadbać o jego prawidłowe funkcjonowanie. Dlatego tak ważne staje się stworzenie wykwalifikowanej kadry pracowników. A zwłaszcza zatrudnienie lidera, który skutecznie poprowadzi zespół …

Czytaj więcej »

Wszyscy chcą zmian – nikt nie chce się zmienić

jak wprowadzać zmiany w pracy

Pracownicy bardzo często dostrzegają potrzebę wprowadzenia zmian w firmie. Nie oznacza to jednak, że reagują entuzjastyczne, gdy szefowie zapowiadają, iż zmiany (nawet te pożądane) faktycznie zostaną wprowadzone. Jeszcze gorzej, jeśli menedżer oczekuje, aby to sam pracownik zmienił coś w swoim sposobie pracy. Każda zmiana jest trudna. Zmiany w organizacji stanowią …

Czytaj więcej »

Jak stać się zmotywowanym liderem?

Jak zostać liderem

Lidera przedstawia się często jako kreatywne przeciwieństwo menedżera-administratora. Czy można jednak coś zrobić, by świadomie zmienić swój klasyczny styl zarządzania na taki, który stanie się autentycznym przywództwem? I skąd czerpać energię do inspirowania innych? Zacznijmy od tego, że stawianie menedżera po przeciwnej stronie barykady, za którą stoi lider, nie ma …

Czytaj więcej »

Menedżer asertywny, czyli jaki?

Team leader

Asertywność należy do tych kompetencji, które menedżerowie rozwijają najchętniej. Jest tak, ponieważ z jednej strony czują oni potrzebę, by lepiej radzić sobie z pracownikami, a z drugiej, zauważają, że ich samodzielne starania w tym obszarze napotykają wiele barier. Wiele się dziś mówi o zaletach wynikających z utrzymywania partnerskich relacji z …

Czytaj więcej »