Archwium dla tagu: obsługa klienta

5 powodów, dla których praca w obsłudze klienta jest wartościowa i satysfakcjonująca

praca w obsłudze klienta

Oferty pracy dotyczące obsługi klienta należą do najpopularniejszych w większości portali z ogłoszeniami. Wynika to z bardzo szerokiej definicji samej obsługi klienta: jest nią telefoniczne przedstawianie oferty firmy, obsługiwanie klientów w sklepie stacjonarnym czy odpowiadanie na pytania stawiane na czacie przed użytkowników sklepu internetowego. Już na wstępie warto wspomnieć, że …

Czytaj więcej »

Jak radzić sobie z trudnymi klientami?

Trudny klient

Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawców ten sam klient zawsze będzie równie trudny? Prawie każdy, kto zajmuje się obsługą klienta przyzna, …

Czytaj więcej »

Miliony Polaków zjednoczą się, aby pokazać, z jakich produktów bankowych chcą korzystać

Akcja Miliony Polaków

Rusza akcja Miliony Polaków, której celem będzie zebranie opinii jak największej liczby osób korzystających, bądź dopiero planujących korzystanie z usług bankowych, jak powinny one wyglądać oraz ile kosztować. Do kampanii edukacyjno-informacyjnej włączył się Związek Banków Polskich, który zadba m.in. o to, aby opinie klientów zostały wysłuchane przez środowisko bankowe. Dzięki …

Czytaj więcej »

Dekalog sklepikarza

Własny sklep

Małe sklepy osiedlowe, w których można kupić wartościowe, choć często zbyt niszowe dla dużych sieci, produkty są coraz bardziej atrakcyjne dla klientów. Także dla właściciela takiego miejsca stanowi ono często spełnienie marzeń o własnym biznesie i stworzeniu czegoś unikatowego. Co zrobić, żeby sklep zyskał wiernych kupujących, a wyniki finansowe nie …

Czytaj więcej »

Czeski lepszy niż francuski. Co słychać na rynku pracy?

Język czeski jest bardziej pożądany przez pracodawców niż francuski – wynika z analiz portalu Praca.pl. Zainteresowanie tym językiem w ostatnim czasie wzrosło. Ponad 7 proc ogłoszeń zawierało wymóg znajomości tego języka. Analiza trendów na przestrzeni ostatniego roku pokazuje także  wyraźny wzrost zainteresowania pracodawców osobami mówiącymi po niemiecku, to kryterium znalazło …

Czytaj więcej »

Trwa popyt na specjalistów

Najwięcej ofert pracy czeka na specjalistów w IT, głównie programistów, bankowości oraz handlu i obsłudze klienta. Rośnie także popyt na pracowników z branży produkcji przemysłowej i sektora TSL (transport, spedycja, logistyka). Z deficytem pracowników muszą się liczyć firmy poszukujące inżynierów oraz wykwalifikowanych pracowników fizycznych. Zatrudnieni w tych sektorach mogą liczyć na najwyższe wynagrodzenia. – Śledząc oferty, które …

Czytaj więcej »