Działania koncentrujące się na tworzeniu specjalistycznych treści dla konkretnej grupy docelowej to właśnie szeroko pojęty marketing natywny. Jego założeniem jest pomijanie niektórych podstawowych zagadnień jako dobrze rozumianych w danej społeczności odbiorców. Z kolei nastawienie na język korzyści w kwestiach ściśle technicznych lub użytkowych stanowi formę oddziaływania na decyzje zakupowe. Fachowcy …
Czytaj więcej »System kafeteryjny dla pracowników firmy – czym jest i jakie są jego przykłady?
Na powodzenie biznesu składa się wiele aspektów. Jednym z nich, który współcześnie coraz bardziej zyskuje na znaczeniu, jest kultura organizacyjna. To często ona właśnie – dzięki rozumieniu siły cennego know how i dóbr intelektualnych, stawianiu m.in. na rozwój pracowników, budowanie wartościowych relacji w zespole i kreowanie tożsamości grupowej – zdecydowanie …
Czytaj więcej »PIT-28 – do kiedy? Kto składa tę deklarację?
PIT-28 to deklaracja podatkowa składana przez osoby lub firmy rozliczające się na zasadach ryczałtu. Złożenie tego dokumentu w ustalonym z góry terminie jest obowiązkowe, a jego pominięcie może skutkować konsekwencjami takimi jak kara grzywny lub nawet pozbawienia wolności. Do kiedy trzeba złożyć PIT-28? Deklarację PIT 28 za 2021 należy złożyć w nieprzekraczalnym …
Czytaj więcej »Komu zlecić tłumaczenia prawnicze?
Poza podstawowym podziałem tłumaczeń na ustne i pisemne, dzielimy je również na te poświadczone – wymagające od tłumacza posiadania wyjątkowych umiejętności i pieczęci, którą uzyskał po zdaniu egzaminu. Jednym z rodzajów tłumaczeń specjalistycznych są tłumaczenia prawnicze. Jaki zakres obejmują i komu je zlecić, wyjaśniamy w poniższym artykule. Tłumaczenia prawnicze dotyczą …
Czytaj więcej »Gadżety reklamowe – na co postawić? Co najlepiej wypromuje firmę?
Gadżety reklamowe są jednym z najlepszych sposobów na wypromowanie własnego biznesu. Przedsiębiorcy mają do wyboru wiele różnych gadżetów, na których z powodzeniem umieszczą logo firmy. Tego typu artykuły promocyjne mają niebagatelny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności marki i wzrost zainteresowania oferowanymi przez nią produktami. Gadżety kształtują pozytywny wizerunek mniejszych oraz większych …
Czytaj więcej »Jak wybierać regały metalowe?
Jednym z najprostszych, tanich i wyjątkowo elastycznych sposobów na magazynowanie towarów, przechowywanie segregatorów z aktami lub innych dokumentów w formie papierowej są regały metalowe. W sprzedaży znajdziemy wiele typów regałów do różnych zastosowań, ale najlepsze z nich zawsze będą miały pewne cechy wspólne. Jakie to cechy? Stabilność i wytrzymałość Podstawowym …
Czytaj więcej »Co wybrać na prezent dla klienta biznesowego i w co go zapakować?
Okres świąteczny zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto już teraz zastanowić się nad prezentami świątecznymi dla klientów. Co warto podarować partnerom biznesowym i jak zapakować takie upominki? Prezent dla klienta biznesowego to sposób na wyrażenie uznania i podziękowanie za udaną współpracę w mijającym roku. Prezent nie powinien być przypadkowy, za …
Czytaj więcej »Bezpieczne sposoby na przesyłanie pieniędzy za granicę
Wiele osób chcących po raz pierwszy przesłać pieniądze do innego kraju zastanawia się, jak to zrobić najprościej i najbezpieczniej. Dzięki postępowi technologicznemu, wysyłanie pieniędzy online stało się znacznie łatwiejsze, wygodniejsze i bardziej niezawodne niż kiedykolwiek wcześniej. Ponadto branża przekazów pieniężnych podlega ścisłym regulacjom. Wiele agencji i organów prawodawczych wydaje licencje …
Czytaj więcej »Brak rąk do pracy lub problemy z terminową obsługą? Sprawdź, jak sprawnie przygotować firmę na 4 kwartał
Gwałtowny wzrost ilości zamówień może wprowadzić chaos do przedsiębiorstwa. Z jednej strony dla wielu firm to „złoty okres”. Z drugiej – brak rąk do pracy, czy planu działania w najlepszym przypadku sprawią, że nie wykorzystają potencjału sezonowości, a w najgorszym – negatywnie wpłynie na opinię o marce. W jaki sposób …
Czytaj więcej »Firma w mediach społecznościowych – jak zacząć i o czym pamiętać na starcie?
W dzisiejszych czasach nieobecność firmy w mediach społecznościowych wiąże się z realną stratą klientów. Mowa nie tylko o młodych ludziach, którzy spędzają w sieci 3/4 dnia. Osoby dorosłe również coraz więcej czasu poświęcają social mediom. Wielu przedsiębiorców nie docenia internetu, nie zakładają profili swoich firm w sieci przez co znaczna część …
Czytaj więcej »