Biznes

Biznes

Na czym polega marketing natywny?

marketing natywny

Działania koncentrujące się na tworzeniu specjalistycznych treści dla konkretnej grupy docelowej to właśnie szeroko pojęty marketing natywny. Jego założeniem jest pomijanie niektórych podstawowych zagadnień jako dobrze rozumianych w danej społeczności odbiorców. Z kolei nastawienie na język korzyści w kwestiach ściśle technicznych lub użytkowych stanowi formę oddziaływania na decyzje zakupowe. Fachowcy …

Czytaj więcej »

System kafeteryjny dla pracowników firmy – czym jest i jakie są jego przykłady?

pracownicy w organizacji

Na powodzenie biznesu składa się wiele aspektów. Jednym z nich, który współcześnie coraz bardziej zyskuje na znaczeniu, jest kultura organizacyjna. To często ona właśnie – dzięki rozumieniu siły cennego know how i dóbr intelektualnych, stawianiu m.in. na rozwój pracowników, budowanie wartościowych relacji w zespole i kreowanie tożsamości grupowej – zdecydowanie …

Czytaj więcej »

PIT-28 – do kiedy? Kto składa tę deklarację?

Kto składa deklaracje PIT-28?

PIT-28 to deklaracja podatkowa składana przez osoby lub firmy rozliczające się na zasadach ryczałtu. Złożenie tego dokumentu w ustalonym z góry terminie jest obowiązkowe, a jego pominięcie może skutkować konsekwencjami takimi jak kara grzywny lub nawet pozbawienia wolności. Do kiedy trzeba złożyć PIT-28?  Deklarację PIT 28 za 2021 należy złożyć w nieprzekraczalnym …

Czytaj więcej »

Komu zlecić tłumaczenia prawnicze?

tłumaczenia prawnicze

Poza podstawowym podziałem tłumaczeń na ustne i pisemne, dzielimy je również na te poświadczone – wymagające od tłumacza posiadania wyjątkowych umiejętności i pieczęci, którą uzyskał po zdaniu egzaminu. Jednym z rodzajów tłumaczeń specjalistycznych są tłumaczenia prawnicze. Jaki zakres obejmują i komu je zlecić, wyjaśniamy w poniższym artykule. Tłumaczenia prawnicze dotyczą …

Czytaj więcej »

Gadżety reklamowe – na co postawić? Co najlepiej wypromuje firmę?

gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe są jednym z najlepszych sposobów na wypromowanie własnego biznesu. Przedsiębiorcy mają do wyboru wiele różnych gadżetów, na których z powodzeniem umieszczą logo firmy. Tego typu artykuły promocyjne mają niebagatelny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności marki i wzrost zainteresowania oferowanymi przez nią produktami. Gadżety kształtują pozytywny wizerunek mniejszych oraz większych …

Czytaj więcej »

Jak wybierać regały metalowe?

regały metalowe

Jednym z najprostszych, tanich i wyjątkowo elastycznych sposobów na magazynowanie towarów, przechowywanie segregatorów z aktami lub innych dokumentów w formie papierowej są regały metalowe. W sprzedaży znajdziemy wiele typów regałów do różnych zastosowań, ale najlepsze z nich zawsze będą miały pewne cechy wspólne. Jakie to cechy? Stabilność i wytrzymałość Podstawowym …

Czytaj więcej »

Co wybrać na prezent dla klienta biznesowego i w co go zapakować?

prezent dla klienta biznesowego

Okres świąteczny zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto już teraz zastanowić się nad prezentami świątecznymi dla klientów. Co warto podarować partnerom biznesowym i jak zapakować takie upominki? Prezent dla klienta biznesowego to sposób na wyrażenie uznania i podziękowanie za udaną współpracę w mijającym roku. Prezent nie powinien być przypadkowy, za …

Czytaj więcej »

Bezpieczne sposoby na przesyłanie pieniędzy za granicę

kobieta przekaz pieniężny

Wiele osób chcących po raz pierwszy przesłać pieniądze do innego kraju zastanawia się, jak to zrobić najprościej i najbezpieczniej. Dzięki postępowi technologicznemu, wysyłanie pieniędzy online stało się znacznie łatwiejsze, wygodniejsze i bardziej niezawodne niż kiedykolwiek wcześniej. Ponadto branża przekazów pieniężnych podlega ścisłym regulacjom. Wiele agencji i organów prawodawczych wydaje licencje …

Czytaj więcej »

Brak rąk do pracy lub problemy z terminową obsługą? Sprawdź, jak sprawnie przygotować firmę na 4 kwartał

Jesienna rekrutacja

Gwałtowny wzrost ilości zamówień może wprowadzić chaos do przedsiębiorstwa. Z jednej strony dla wielu firm to „złoty okres”. Z drugiej – brak rąk do pracy, czy planu działania w najlepszym przypadku sprawią, że nie wykorzystają potencjału sezonowości, a w najgorszym – negatywnie wpłynie na opinię o marce. W jaki sposób …

Czytaj więcej »

Firma w mediach społecznościowych – jak zacząć i o czym pamiętać na starcie?

firmowe media społecznościowe

W dzisiejszych czasach nieobecność firmy w mediach społecznościowych wiąże się z realną stratą klientów. Mowa nie tylko o młodych ludziach, którzy spędzają w sieci 3/4 dnia. Osoby dorosłe również coraz więcej czasu poświęcają social mediom. Wielu przedsiębiorców nie docenia internetu, nie zakładają profili swoich firm w sieci przez co znaczna część …

Czytaj więcej »