Długopisy reklamowe z nadrukiem – 3 wskazówki, jak wykorzystać ich potencjał marketingowy

Długopisy reklamowe z nadrukiem mogą być doskonałą formą reklamy. | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Długopisy reklamowe z nadrukiem to jedne z najstarszych i jednocześnie najbardziej skutecznych gadżetów reklamowych. U klientów budzą pozytywne uczucia, a dla przedsiębiorców stanowią tanią formę promocji. Chociaż są niewielkie, to ich potencjał marketingowy jest ogromny. Sprawdź, jak go w pełni wykorzystać!

  1. Użyteczne i tanie długopisy
  2. Personalizowane długopisy z grawerem
  3. Jak znakować długopisy firmowe?

Według badań przeprowadzonych przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych (2018), odbiorcy doceniają przede wszystkim gadżety, które są użyteczne, unikalne i ciekawe. Prym wiodą, np. długopisy z nadrukiem i wskaźnikiem. Liczy się niestandardowe wzornictwo i zaskoczenie odbiorców sposobem i formą przekazu.

Użyteczne i tanie długopisy

Dobry gadżet reklamowy zapewnia maksimum skuteczności przy minimalnej inwestycji finansowej. Tanie długopisy reklamowe spełniają oba kryteria, przy czym skuteczność przekazu marketingowego rośnie, jeśli długopis nie jest jedynie artykułem piśmienniczym, ale również czymś więcej, np. linijką, wskaźnikiem lub otwieraczem do butelek. Odbiorcy lubią czuć, że firma rozumie ich potrzeby, dlatego przed zamówieniem dużej partii długopisów warto zastanowić się, czego może oczekiwać grupa docelowa.

Personalizowane długopisy z grawerem

Aby zaskoczyć odbiorcę przekazem na długopisie, można zdecydować się na samodzielne zaprojektowanie grafiki lub napisu albo stworzenie koncepcji i zlecenie jej wykonania profesjonalistom. W ten sposób długopisy z grawerem przestaną być jedynie nudnymi gadżetami, a staną się ciekawą, przyciągającą wzrok formą reklamy. Podczas projektowania trzeba podjąć decyzję odnośnie użycia właściwej czcionki, koloru nadruku, a także rodzaju długopisu.

Jak znakować długopisy firmowe?

Skuteczne długopisy reklamowe powinny mieć wysoką jakość, przejawiającą się również w sposobie
naniesienia oznakowania. Powszechnie stosowane są cztery metody:

  • tampodruk – znakowanie wykonywane jest miękkim stemplem,
  • grawerowanie laserowe – stosowane głównie na długopisach metalowych, eleganckich,
  • sitodruk na okrągło – cechuje się wysoką jakością i bogactwem kolorów; farby nakładane są wzdłuż obwodu znakowanego przedmiotu,
  • nadruk brokatem – podkreśla ekskluzywny charakter marki.

Wybór właściwej metody determinuje materiał, z którego zostały wykonane długopisy firmowe, oraz efekt, jaki ma przynieść znakowanie.

Długopisy reklamowe z nadrukiem mogą być doskonałą formą reklamy. Dzięki nim firma wyróżnia się na tle innych, a marka na stałe zapadnie w pamięci potencjalnych klientów.

Materiał partnera zewnętrznego

Sprawdź także

8 marca w biznesie

Jak zaskoczyć klientki w Dzień Kobiet? Podarować im wyjątkowe gadżety reklamowe!

Podczas prowadzenia własnego biznesu pojawia się wiele okazji, aby podarować klientom gadżety reklamowe związane z …