Reklamowe kalendarze książkowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

Kalendarze książkowe przydają się osobom pracującym w różnych branżach. | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Kalendarze książkowe przydają się osobom pracującym w różnych branżach. Dzięki nim można być w każdej chwili przygotowanym do zapisania daty ważnego spotkania lub zaplanowania całego dnia czy tygodnia. Ponadto są modnym i stylowym gadżetem, który pomaga tworzyć profesjonalny wizerunek pracownika i całej firmy na szkoleniach lub konferencjach biznesowych.

Nie tylko dla zapominalskich

Może się wydawać, że kalendarz książkowy przydaje się przede wszystkim tym, którzy z racji wykonywanego przez siebie zawodu codziennie mają kilka ważnych spotkań z klientami lub kontrahentami. Jednak okazuje się, że prawie każdy musi czasem zapisać gdzieś jakaś ważną datę, adres lub zanotować istotną informację. Robienie szybkich zapisków na przypadkowych kartkach, nie zdaje egzaminu, ponieważ takie kartki zazwyczaj gubią się. Lepiej nie polegać wyłącznie na swojej pamięci i wspomóc się praktycznym kalendarzem. Nawet jeśli nie należy się do grona zapominalskich, to warto po prostu ułatwić sobie życie.

Niezbędne dla zabieganych i zapracowanych

Trzeba przyznać, że dla wielu osób kalendarz książkowy to absolutny niezbędnik, bez którego trudno by było uniknąć chaosu w zaplanowaniu codziennej pracy i innych zajęć. Kalendarze z dużą powierzchnią przeznaczoną na notatki są idealne dla osób na kierowniczych stanowiskach, dyrektorów oraz dla osób często biorących udział w spotkaniach biznesowych. Kalendarze dzienne umożliwiają szczegółowe rozplanowanie dnia – od godzin porannych, aż po wieczór. Oczywiście bardzo ważny jest też sam wygląd takiego narzędzia pracy. Można śmiało powiedzieć, że jego design jest wizytówką swojego właściciela. Co istotne, kalendarze książkowe mogą być też świetną reklamą.

Kalendarz książkowy z logo pomoże zbudować pozytywny wizerunek firmy

Ten rodzaj kalendarza to doskonały prezent dla pracownika lub partnera biznesowego – przyda mu się w planowaniu pracy oraz czasu wolnego, ma też funkcję motywacyjną, a poza tym jest sprawdzoną i naprawdę skuteczną formą promocji. Tłoczone na okładce kalendarza logo firmy oraz różne wklejki budują rozpoznawalność i prestiż firmy. Pamiętajmy, że poręczny kalendarz będzie towarzyszył pracownikom na co dzień przez cały rok! Eleganckie, praktyczne i pomysłowe kalendarze książkowe z firmowym logo przyciągają spojrzenia na konferencjach lub spotkaniach biznesowych i zapadają w pamięć.

Kalendarze książkowe – rodzaje

Wybierając kalendarz książkowy, trzeba kierować się między innymi tym, ile miejsca potrzebuje się na zapiski przy każdym dniu. Można zdecydować się na:

  • kalendarz dzienny,
  • kalendarz tygodniowy,
  • kalendarz z notesem.

Kalendarze dzienne, jak już wspomniano wcześniej, są odpowiednie dla osób, które muszą albo lubią starannie planować swoją całodniową aktywność. W takich kalendarzach jeden dzień to jedna strona, a więc zapewniają one dużo miejsca na codzienne notatki. Z kolei kalendarze tygodniowe wyróżniają się tym, że każdy tydzień jest podzielony na dwie rozłożone strony. Są wyjątkowo przejrzyste i świetnie sprawdzają się podczas planowania spotkań. Kalendarze z notesem są polecane osobom, które chcą mieć dodatkowe miejsce do notatek – okazują się one bardzo przydatne na przykład podczas szkoleń.

Jaki rozmiar wybrać?

Aby kalendarz rzeczywiście spełniał oczekiwania swojego właściciela, nie może być ani za duży, ani za mały. Osoba na kierowniczym stanowisku może być rozczarowana kalendarzem w rozmiarze A6 (format kartki pocztowej)lub odrobinę większym B6. Z kolei zdecydowanie większy format A4 (taki sam rozmiar ma papier do drukarki) nie będzie idealny, jeśli ma służyć na co dzień kobiecie, która nie przepada za dużymi torebkami. Najbardziej uniwersalny wydaje się format zeszytowy, czyli A5, jednak dla osób robiących sporo notatek w sam raz może być nieco większy format B5. Nie ulega wątpliwości, że większe kalendarze są najwygodniejsze podczas stacjonarnego używania w miejscu pracy. Pamiętajmy też, że kalendarze o największym formacie znakomicie sprawdzają się jako kalendarze tygodniowe.

Kalendarz książkowy na zamówienie

Kalendarz trzeba wybierać tak, by pasował do indywidualnych potrzeb. Należy kierować się jego rodzajem, formatem, a także typem okładki. Może to być na przykład elegancka okładka z obszyciem, czyli Nebraska, albo imitująca drewno Acero. Powodzeniem cieszą się też naśladujące swoją fakturą materiał okładki Denim oraz nowocześnie wyglądające Carbon. Istnieje również możliwość zamówienia spersonalizowanych reklamowych kalendarzy książkowych. Jakie dodatkowe opcje mamy do wyboru?

  • logo firmy tłoczone na okładce,
  • wklejki i wyklejki z zamieszczonymi reklamami,
  • bloki indywidualne z zaznaczonymi wydarzeniami, które są istotne dla firmy,
  • drukowana bądź haftowana tasiemka w kolorach firmowego logo lub z reklamowym napisem.

Oprócz tego, można też rozważyć takie udogodnienia jak wycięte registry, eleganckie metalowe okucia czy praktyczne zamknięcie na gumkę.

Reklamowe kalendarze książkowe to przydatne narzędzie pracy i zarazem gadżet pozwalający stworzyć i utrzymać pozytywny wizerunek firmy. Dzięki nim można także dyskretnie podkreślić swój indywidualny styl i charakter. Ten gadżet przyda się każdemu, kto ceni swój czas!

Materiał partnera zewnętrznego

Sprawdź także

kalendarz do biura

Rodzaje i wybór kalendarzy do biura – to warto wiedzieć!

Kalendarz przydaje się w każdym biurze. Trudno wyobrazić sobie bez niego planowanie obowiązków i spotkań. …