Archwium dla tagu: archiwizacja

Zarządzanie dokumentacją – upraszczamy sprawy skomplikowane

zarchiwizowane dokumenty

Wiele firm boryka się z problemem właściwego obiegu dokumentacji. Trudności pojawiają się na różnych etapach, co może spowodować szereg zagrożeń. Jak się z nimi uporać? Każdego roku w firmach zużywa się tony papieru. Służą one do druku umów, faktur, broszur czy choćby ofert. Widać na pierwszy rzut oka, że różnią …

Czytaj więcej »

Różne, sprawdzone sposoby na wygodne utrzymywanie w porządku ważnych dokumentów

półka z dokumentami w segregatorach i w pudełkach

Niezależnie od tego, czy mowa o dokumentach, które trzymamy w biurze, czy tych prywatnych przechowywanych w domu, utrzymanie porządku i ładu pozwala zaoszczędzić wiele czasu. Na rynku dostępnych mamy wiele praktycznych rozwiązań, które ułatwiają segregowanie, składowanie i archiwizację dokumentów. Warto z ich użyciem wypracować system, który pozwoli nam zachować łatwy …

Czytaj więcej »