Archwium dla tagu: call center

W jakich branżach warto wdrożyć SIP trunk?

sip trunk

SIP trunk to rozwiązanie dla firm, które chcą operować na kilku rynkach jednocześnie, a których właścicielom zależy na kontrolowaniu efektywności działań, ale też kosztów. To wirtualna linia telefoniczna, która łączy call center firmy z globalną siecią dostawcy usługi. To możliwość redukcji kosztów przy opcji pozyskania nowych klientów. Zalety rozwiązania, jakim …

Czytaj więcej »

Jak zwiększyć wydajność działu sprzedaży telefonicznej?

słuchawki call center

Bezpośredni kontakt z klientem daje wiele możliwości. Jest on o tyle dobrą opcją, że dzięki mimice twarzy można poznać intencje, jak i emocje rozmówcy. Odbywając rozmowę przez telefon, może być o wiele trudniej rozgryźć osobę po drugiej stronie i dowiedzieć się, jakie odczucia ma ona obecnie. Właśnie dlatego pracownicy call …

Czytaj więcej »

Jak wygląda egzamin na certyfikat kompetencji zawodowych?

egzamin zawodowy

Na obecnym rynku pracy wciąż potrzeba specjalistów ze ściśle określonych dziedzin. Za tymi wymaganiami często nie nadążają jednak ani szkoły średnie, ani też uniwersytety, których programy nauczania są zbyt ogólne i skupione na teorii. Na szczęście, sytuacji tej można zaradzić. Odpowiedzią na rosnące wymagania pracodawców są szczegółowo opracowanie kursy zawodowe. …

Czytaj więcej »