Archwium dla tagu: call center

Jak zwiększyć wydajność działu sprzedaży telefonicznej?

słuchawki call center

Bezpośredni kontakt z klientem daje wiele możliwości. Jest on o tyle dobrą opcją, że dzięki mimice twarzy można poznać intencje, jak i emocje rozmówcy. Odbywając rozmowę przez telefon, może być o wiele trudniej rozgryźć osobę po drugiej stronie i dowiedzieć się, jakie odczucia ma ona obecnie. Właśnie dlatego pracownicy call …

Czytaj więcej »

Jak wygląda egzamin na certyfikat kompetencji zawodowych?

egzamin zawodowy

Na obecnym rynku pracy wciąż potrzeba specjalistów ze ściśle określonych dziedzin. Za tymi wymaganiami często nie nadążają jednak ani szkoły średnie, ani też uniwersytety, których programy nauczania są zbyt ogólne i skupione na teorii. Na szczęście, sytuacji tej można zaradzić. Odpowiedzią na rosnące wymagania pracodawców są szczegółowo opracowanie kursy zawodowe. …

Czytaj więcej »