Archwium dla tagu: e-commerce

Czy warto korzystać z usług profesjonalnej agencji interaktywnej?

Przed laptopem

Profesjonalna agencja interaktywna jest w stanie opracować i wdrożyć różnego rodzaju projekty internetowe, materiały reklamowe oraz kampanie marketingowe. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii oraz niezwykle skutecznych narzędzi, każda firma może w ten sposób zyskać spójny i profesjonalny wizerunek. Strony internetowe i kampanie marketingowe Do podstawowych usług oferowanych przez agencje interaktywne należy …

Czytaj więcej »

Jak rozkręcić sklep internetowy?

Chcesz być niezależny i pracować na siebie? W takim razie załóż firmę. Czym powinieneś się zająć? Zgodnie z najnowszymi badaniami Gemius, prawie połowa Polaków robi zakupy w sieci. Jednak popularność internetowej konsumpcji wraz z rozwojem nowych technologii będzie wzrastać. To dla Ciebie szansa. Rozkręć własny sklep internetowy! Przedstawiamy 4 kroki …

Czytaj więcej »

Copywriting – droga do sukcesu w biznesie e-commerce

copywriting

Pisanie chwytliwych tekstów, przyciągających uwagę klienta to dzień powszedni dobrego copywritera. I choć wiele osób poda w wątpliwość, czy rzeczywiście ułożenie kilku zdań na podany temat to zadanie wymagające jakichś specjalnych umiejętności, to związani z branżą e-commerce wiedzą, że największą wartość mają tylko te treści, które są poprawne pod względem …

Czytaj więcej »

E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów

Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony i jej funkcjonalności. Najczęściej są to jednak kosmetyczne poprawki. 41 proc. decyduje się na poważną zmianę wyglądu strony rzadziej niż raz …

Czytaj więcej »