Archwium dla tagu: e-mail marketing

6 sposobów pozyskiwania leadów w marketingu internetowym

pozyskiwanie leadow w internecie

Internet daje w zasadzie nieograniczone możliwości docierania do potencjalnych klientów. Możesz wykorzystać wiele kanałów i analizować wyniki. Celem jest pozyskiwanie leadów, czyli kontaktów do osób potencjalnie zainteresowanych Twoim produktem lub usługą. Jakie są najskuteczniejsze sposoby realizacji tego celu? Internet daje w zasadzie nieograniczone możliwości docierania do potencjalnych klientów. Możesz wykorzystać …

Czytaj więcej »

Marketing internetowy – tego dzisiaj potrzebuje Twoja firma

Narada marketing internetowy

Jeśli pragniesz osiągnąć pozycję lidera w swojej branży, myślisz o rozwoju swojego biznesu i zależy Ci na szybkim wzroście sprzedaży, to skorzystać z narzędzi online. Marketing internetowy jest dla Twojej firmy nie tylko szansą, ale wręcz koniecznością. To bowiem najlepsza dzisiaj odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek i jego rosnące wymagania. …

Czytaj więcej »

Email marketing – jak zacząć przygodę z wysyłkami mailowymi?

Komputer podczas wysyłania mailingu

Chcesz nie tylko zdobywać klientów, ale i budować z nimi prawdziwą relację? Koniecznie musisz spróbować email marketingu! Rozpoczęcie tych działań – wbrew pozorom – nie jest aż takie trudne. Sprawdź nasze wskazówki! Po pierwsze: baza subskrybentów Żeby w ogóle zacząć wysyłać maile, musisz… mieć do kogo je wysyłać! Potrzebna jest …

Czytaj więcej »

Zobacz, jak układać relacje z klientami, aby kupowali coraz więcej

Istotą funkcjonowania każdego biznesu, niezależnie od branży, jest zarabianie pieniędzy. To cel nadrzędny i trudno poddawać go pod wątpliwość. W jaki sposób układać relacje z klientami, aby zostawiali u nas coraz więcej pieniędzy i byli zadowoleni z transakcji? Po pierwsze: służ ludziom realną pomocą Odpowiadaj na zapytania klientów przygotuj dla …

Czytaj więcej »

Zarządzanie listami odbiorców – czyli jak segmentować bazy danych

odbiorcy - sala, widownia

Samo budowanie listy odbiorców, jak i umiejętne zarządzanie nią, stanowią równie istotne procesy. Choć celem wielu marketerów jest pozyskanie jak największej liczby subskrybentów i uzyskanie efektu skali, to ważniejsze jest uświadomienie sobie, że prawdziwy potencjał kampanii email marketingowych tkwi w utrzymaniu i stworzeniu silnych relacji z indywidualnymi klientami. Czym jest …

Czytaj więcej »

Top 5 narzędzi, które zrewolucjonizowały komunikację

Narzędzia komunikacyjne

Powiadomienia SMS, e-maile, Skype, Gadu Gadu, Facebook Messenger − przedstawiamy narzędzia, które zrewolucjonizowały sposób komunikacji Polaków. Sprawdź, czy wiesz skąd wzięły swój początek, od jak dawna możemy z nich korzystać i jakie funkcje miały ich pierwsze wersje. E-mail Zanim wysłano pierwszego SMS-a swoją premierę ponad 25 lat wcześniej − w …

Czytaj więcej »

Jak reklamować firmę w internecie? 6 trendów na 2016 rok

Marketing internetowy rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego nie śledząc aktualnych trendów, łatwo wypaść z gry. Kto nie dostosował swojej strony internetowej do urządzeń mobilnych lub nie wykorzystywał dotychczas kanałów video do kontaktu z potencjalnymi klientami, czym prędzej powinien nadrobić zaległości. Nic nie wskazuje na to, by rok 2016 miał nam …

Czytaj więcej »