Strona główna / Archwium dla tagu: Ford

Archwium dla tagu: Ford

Flotowe hatchbacki – bezpieczeństwo przede wszystkim

Rynek sprzedaży nowych samochodów niezmiennie napędzają zakupy klientów instytucjonalnych. Firmy coraz częściej wybierają lepiej wyposażone samochody – nie ograniczają się już tylko do klimatyzacji i zestawu audio, ale coraz częściej stawiają na komfort i bezpieczeństwo kierowców. Sprawdzamy, do których dodatkowych systemów bezpieczeństwa w popularnych hatchbackach należy dopłacić, a które są …

Czytaj więcej »

Kultowe marki: Jaguar – luksus po brytyjsku

Jaguar

Auta Jaguara nigdy nie były tak prestiżowe i ekskluzywne, jak pojazdy Rolls-Royce’a, Bentleya czy Astona Martina. Ale marka zawsze kojarzyła się z prestiżem w brytyjskim, sportowym wydaniu. Historia samej firmy nie była ani łatwa, ani pozbawiona zawirowań. Wygląda na to jednak, że Jaguar znów potrafi zachwycać. Między sportem a luksusem Firma …

Czytaj więcej »

Flotowe kombi z dobrym wyposażeniem – okazja nie tylko dla firm

Renault Megane Grandtour

Samochody flotowe są coraz lepiej wyposażone nie tylko ze względu na wygodę kierującego. Dłuższa lista udogodnień skutecznie podwyższa wartość rezydualną pojazdu, a dodatkowe systemy bezpieczeństwa wpływają na wysokość składki ubezpieczeniowej. Sprawdzamy wyposażenie popularnych kombi segmentu C. Czasy, w których samochód firmowy miał wyłącznie biały lakier, stalowe felgi, ręcznie otwierane szyby, …

Czytaj więcej »

TOP5: duże kombi z dobrym wyposażeniem – przegląd rynku

Opel Ingsignia

Firmy inwestujące w nową flotę pojazdów coraz częściej wybierają samochody wyższych segmentów, z wyposażeniem które jeszcze kilka lat temu było zarezerwowane wyłącznie dla kadry zarządzającej. Skąd taka decyzja? Obecnie auto z nadwoziem kombi ma w swojej ofercie prawie każda marka, która chce się liczyć na rynku flotowym. Jeszcze kilka lat …

Czytaj więcej »

Kto w Polsce kupuje nowe auta?

Biznesmen

Najwięcej nowych aut w Polsce nabywanych jest przez firmy a nie jak by się mogło wydawać osoby prywatne. Czym kierują się przedsiębiorcy nabywający nowe auto? Które modele są najczęściej wybierane oraz jakie metody kupna preferują polskie firmy? Co mówią dane? W raportach przeprowadzonych w 2013 roku ponad 168 tysięcy nowych …

Czytaj więcej »

Auto w firmie – podstawowe wersje modeli oferują coraz więcej

Przyjęło się, że samochodem firmowym może być każdy model pod warunkiem, że jest tani i biały. Takie elementy wyposażenia jak klimatyzacja lub elektryczne otwierane szyby były nierzadko poza zasięgiem kierowcy flotowego. Dzisiaj producenci wyszli naprzeciw oczekiwaniom i nawet w wersjach podstawowych oferują bardziej niż przyzwoite wyposażenie. W 2000 roku zarejestrowano …

Czytaj więcej »

Najtańsze hybrydy w Polsce – ile kosztuje oszczędzanie?

BMW i3

Samochody z napędem hybrydowym od lat zdobywają coraz większą popularność. Ostatnie wyniki sprzedaży pokazały, że stały się one poważną konkurencją dla modeli wyposażonych w tradycyjne silniki spalinowe. Co więcej, firmy rozwijające swoje floty coraz częściej wybierają właśnie hybrydy. Sprawdzamy, ile kosztują najtańsze. W 2004 roku sprzedano w Polsce zaledwie 48 …

Czytaj więcej »

Małe jest piękne!

Nowy Ford Ka

Mały samochód ma trzy zasadnicze zalety: jest stosunkowo niedrogi (w zakupie), ekonomiczny (w eksploatacji) i zwrotny (krótsze długości toczenia i mniejsze kręgi). To idealne rozwiązanie dla osób przemieszczających się po miejskich ulicach i parkujących na zatłoczonych parkingach. Niewielkie auto sprawdza się w roli jedynego pojazdu singla, studenta lub osób starszych …

Czytaj więcej »