Archwium dla tagu: Google Analytics

Google Analytics 4 czy Universal Analytics – co wybrać?

GA google analytics

Przejście z Universal Analytics na Google Analytics 4 może początkowo wydawać się trudnym zadaniem. Nowe narzędzie od Google bazuje na innym sposobie pozyskiwania danych i postrzega je jako jednostkowe zdarzenia. Zobacz, jak najskuteczniej przejść do Google Analytics 4 i co zrobić, żeby wykorzystać pełen potencjał nowego narzędzia. Czy warto dokonywać …

Czytaj więcej »

Firma pozycjonująca – jak ją wybrać?

pozycjonowanie w sieci

W obecnych czasach widoczność w internecie to podstawa niemalże każdego biznesu. Chciałbyś zaistnieć w sieci, ale nie dysponujesz odpowiednią wiedzą i zasobami? Właśnie wtedy z pomocą przychodzi firma pozycjonująca. Dowiedz się na co zwrócić szczególną uwagę wybierając agencję marketingu internetowego dla swojego biznesu. Wiarygodność firmy pozycjonującej Obecnie na rynku istnieją …

Czytaj więcej »

E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów

Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony i jej funkcjonalności. Najczęściej są to jednak kosmetyczne poprawki. 41 proc. decyduje się na poważną zmianę wyglądu strony rzadziej niż raz …

Czytaj więcej »