Odpowiednia promocja produktu to klucz do osiągnięcia wysokiego poziomu sprzedaży. Stworzenie efektywnej reklamy nie jest jednak takie proste. Nie wszystkie treści są dla odbiorców atrakcyjne i zachęcające do zakupu towaru. Poza tym, trzeba pamiętać o wykorzystywanych obecnie narzędziach komunikacyjnych czyli portalach społecznościowych, gdzie przekaz musi spełniać zupełnie inne wymagania niż …
Czytaj więcej »Personalizacja – czy Twoja firma już „to” robi?
W biznesie należy nieustannie zabiegać o uwagę konsumentów, a zyskanie ich faktycznego zainteresowania to nie lada wyzwanie. Podczas gdy wiele firm nadal nie przekonało się choćby do narzędzi mobilnych czy obecności w mediach społecznościowych, na rynku króluje już nowy trend. Nadeszła era personalizacji. Wskazywanie na zalety marki i korzyści dla …
Czytaj więcej »Najlepsze kampanie wideo w 2016 roku
Świat to komercja. Możemy się z tym zgadzać lub nie, ale tak po prostu jest. Ta wizja świata uwydatnia się szczególnie wtedy, gdy obserwujemy rynek reklamowy. Przez ostatnie lata reklama przeniosła się do Internetu i znalazła tam szczególne miejsce. Zwykle prezentuje się produkty i usługi przy pomocy spotów wideo, które …
Czytaj więcej »Instagram – nowa gratka dla reklamodawców?
Do tej pory Instagram był jednym z niewielu kanałów społecznościowych wolnych od reklam. Na dłuższą metę to jednak nie miało szans na przetrwanie… Nadszedł kres beztroskiego korzystania z Instagrama, a użytkownicy tego serwisu będą musieli przyzwyczaić się do reklam. Na początek była mowa tylko o reklamach w formie zdjęć z …
Czytaj więcej »Dorota Wellman, czyli gotować każdy może
Chcę udowodnić, że każdy może gotować – mówi Dorota Wellman. Dziennikarka została gwiazdą nowej kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl. Chce w ten sposób przekonać Polaków, by gotowali w domu i nie bali się kulinarnych eksperymentów. 300 tys. zł z gaży za udział w kampanii Wellman przekaże na cele charytatywne. Dorota Wellman wzięła udział w nowej odsłonie …
Czytaj więcej »