Strona główna / Archwium dla tagu: klient

Archwium dla tagu: klient

Dobra wizytówka, czyli jaka?

burza mózgów projektowanie materiałów graficznych

Jak zaprezentować siebie i swoją firmę na tak niewielkim formacie? Czy lepiej być kreatywnym, czy poważnym, a przede wszystkim: jak nie być nudnym? O czym pamiętać, czego nie pominąć? Co zrobić, żeby wizytówka wyróżniała się wśród innych? Dziś przyjrzymy się trochę wizytówkom i damy podstawowe wskazówki, jak zaprojektować je dobrze …

Czytaj więcej »

Taśmy z nadrukiem – pomysł na markę online

Paczka zapakowana w ozdobną taśmę

Choć brzmi to dość niecodziennie, nie da się ukryć, że zdecydowana część naszego życia przenosi się do świata wirtualnego. Tu poznajemy ludzi, komunikujemy się, budujemy relacje o charakterze osobistym, ale i zawodowym, szukamy rozrywki, a przede wszystkim wszelkiego rodzaju usług. Wygoda i czas – dwa elementy tak ważne, na których …

Czytaj więcej »

Home staging w 6 krokach. Jak przygotować mieszkanie na sprzedaż lub wynajem?

Każdy, kto zamierza sprzedać lub wynająć mieszkanie, chciałby to zrobić szybko i korzystnie. Te ambitne plany często zderzają się jednak z brutalną rzeczywistością – gdy nieruchomość długo nie znajduje klienta, właściciel zaczyna myśleć o znacznym obniżeniu ceny. Tymczasem sytuacja mogłaby wyglądać inaczej, gdyby zdecydował się na home staging. Home staging …

Czytaj więcej »

Marki samochodów luksusowych stawiają na spersonalizowane auta. Żeby je kupić musisz mieć zaproszenie

spersonalizowane ferrari

Polacy coraz chętniej kupują luksusowe samochody. Oprócz wygody i mocy liczy się możliwość personalizacji auta. W salonach można dobrać lakiery, skórę, przeszycia i wzory foteli. Program Ferrari Tailor Made idzie jeszcze dalej. Pozwala właścicielowi stworzyć samochód praktycznie od początku – podwozie i nadwozie można wybrać z różnych modeli. W ten sposób powstaje samochód zupełnie …

Czytaj więcej »

Zobacz, jak układać relacje z klientami, aby kupowali coraz więcej

Istotą funkcjonowania każdego biznesu, niezależnie od branży, jest zarabianie pieniędzy. To cel nadrzędny i trudno poddawać go pod wątpliwość. W jaki sposób układać relacje z klientami, aby zostawiali u nas coraz więcej pieniędzy i byli zadowoleni z transakcji? Po pierwsze: służ ludziom realną pomocą Odpowiadaj na zapytania klientów przygotuj dla …

Czytaj więcej »

Muzyka w restauracji, która przyciąga gości

muzyka w restauracji

Goście restauracji i innych konceptów gastronomicznych, kupują nie tylko posiłki, ale w dużym stopniu płacą także za wspomnienia i wrażenia, jakie wynoszą ze sobą do domu. Bardzo często, nawet z pozoru nieistotne kwestie i detale zmysłowe składające się na atmosferę lokalu i jego klimat otoczenia, okazują się niezmiernie ważne. Odpowiednio …

Czytaj więcej »

Hejt zagraża firmom

Hejt w biznesie

Internetowy hejt jest dla firm coraz poważniejszym problemem. Mowa nie tylko o negatywnych fałszywych informacjach, które pojawiają się w sieci, lecz także o szkalujących firmę wpisach byłych pracowników. Hejt może zniszczyć lub nadszarpnąć reputację firm, zniechęcić klientów, a w konsekwencji obniżyć poziom przychodów, a nawet doprowadzić do bankructwa. W Wielkiej Brytanii koszty z powodu hejtu w przypadku średniej …

Czytaj więcej »

Rezerwacje online – poznaj ich wady i zalety

Rezerwacje online

W ostatnim czasie przez Internet można załatwić prawie wszystko. To takie proste i wygodne. Nic dziwnego, że portale przeznaczone do rezerwacji on-line cieszą się coraz większą popularnością. Korzystają z nich hotele, restauracje, kina, a nawet gabinety kosmetyczne, salony fryzjerskie i spa. Podobnie jak inne wirtualne rozwiązania mają one nie tylko …

Czytaj więcej »