Archwium dla tagu: klient

Jak budować świadomość swojej marki wśród odbiorców?

świadomość marki

Budowanie świadomości marki można prowadzić na kilka sposobów. Wiele z nich zależy od specyfiki marki czy firmy. Czym tak naprawdę jest ta świadomość? To nic innego jak sposób, w jaki kojarzymy dany podmiot, to cały zestaw cech i spontanicznych skojarzeń, które pojawiają się, gdy myślimy o danej marce, to pewna …

Czytaj więcej »

Customer journey – metody i narzędzia badawcze

customer journey

Aby stworzyć efektywną ścieżkę klienta w firmie, należy umiejętnie wykorzystywać dostępne dane. Używa się w tym celu informacji pozyskiwanych zarówno z przeprowadzanych transakcji, jak i z analiz rynku. Im więcej wiarygodnych danych, tym bardziej szczegółowe customer journey można zaprojektować. Poznaj najważniejsze narzędzia badawcze oraz metody przydatne podczas tworzenia ścieżki klienta! …

Czytaj więcej »

Dobra wizytówka, czyli jaka?

burza mózgów projektowanie materiałów graficznych

Jak zaprezentować siebie i swoją firmę na tak niewielkim formacie? Czy lepiej być kreatywnym, czy poważnym, a przede wszystkim: jak nie być nudnym? O czym pamiętać, czego nie pominąć? Co zrobić, żeby wizytówka wyróżniała się wśród innych? Dziś przyjrzymy się trochę wizytówkom i damy podstawowe wskazówki, jak zaprojektować je dobrze …

Czytaj więcej »

Taśmy z nadrukiem – pomysł na markę online

Paczka zapakowana w ozdobną taśmę

Choć brzmi to dość niecodziennie, nie da się ukryć, że zdecydowana część naszego życia przenosi się do świata wirtualnego. Tu poznajemy ludzi, komunikujemy się, budujemy relacje o charakterze osobistym, ale i zawodowym, szukamy rozrywki, a przede wszystkim wszelkiego rodzaju usług. Wygoda i czas – dwa elementy tak ważne, na których …

Czytaj więcej »

Home staging w 6 krokach. Jak przygotować mieszkanie na sprzedaż lub wynajem?

Każdy, kto zamierza sprzedać lub wynająć mieszkanie, chciałby to zrobić szybko i korzystnie. Te ambitne plany często zderzają się jednak z brutalną rzeczywistością – gdy nieruchomość długo nie znajduje klienta, właściciel zaczyna myśleć o znacznym obniżeniu ceny. Tymczasem sytuacja mogłaby wyglądać inaczej, gdyby zdecydował się na home staging. Home staging …

Czytaj więcej »

Marki samochodów luksusowych stawiają na spersonalizowane auta. Żeby je kupić musisz mieć zaproszenie

spersonalizowane ferrari

Polacy coraz chętniej kupują luksusowe samochody. Oprócz wygody i mocy liczy się możliwość personalizacji auta. W salonach można dobrać lakiery, skórę, przeszycia i wzory foteli. Program Ferrari Tailor Made idzie jeszcze dalej. Pozwala właścicielowi stworzyć samochód praktycznie od początku – podwozie i nadwozie można wybrać z różnych modeli. W ten sposób powstaje samochód zupełnie …

Czytaj więcej »

Zobacz, jak układać relacje z klientami, aby kupowali coraz więcej

Istotą funkcjonowania każdego biznesu, niezależnie od branży, jest zarabianie pieniędzy. To cel nadrzędny i trudno poddawać go pod wątpliwość. W jaki sposób układać relacje z klientami, aby zostawiali u nas coraz więcej pieniędzy i byli zadowoleni z transakcji? Po pierwsze: służ ludziom realną pomocą Odpowiadaj na zapytania klientów przygotuj dla …

Czytaj więcej »

Muzyka w restauracji, która przyciąga gości

muzyka w restauracji

Goście restauracji i innych konceptów gastronomicznych, kupują nie tylko posiłki, ale w dużym stopniu płacą także za wspomnienia i wrażenia, jakie wynoszą ze sobą do domu. Bardzo często, nawet z pozoru nieistotne kwestie i detale zmysłowe składające się na atmosferę lokalu i jego klimat otoczenia, okazują się niezmiernie ważne. Odpowiednio …

Czytaj więcej »