Archwium dla tagu: klient

Rezerwacje online – poznaj ich wady i zalety

Rezerwacje online

W ostatnim czasie przez Internet można załatwić prawie wszystko. To takie proste i wygodne. Nic dziwnego, że portale przeznaczone do rezerwacji on-line cieszą się coraz większą popularnością. Korzystają z nich hotele, restauracje, kina, a nawet gabinety kosmetyczne, salony fryzjerskie i spa. Podobnie jak inne wirtualne rozwiązania mają one nie tylko …

Czytaj więcej »

Gastro-manipulacje, czyli w co grają restauracje

Jak manipulują restauracje

Odpowiednie światło, nastrojowa muzyka, dobrze skomponowane menu i przede wszystkim wykwalifikowana obsługa kelnerska – właściciele restauracji i innych lokali gastronomicznych stosują wiele sztuczek, by przyciągnąć klienta i zarobić jak najwięcej. W jaki sposób restauratorzy wykorzystują wyniki badań? Czy te zabiegi są zwykłą manipulacją, przed którą my klienci-konsumenci powinniśmy się bronić? …

Czytaj więcej »

Jak radzić sobie z trudnymi klientami?

Trudny klient

Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawców ten sam klient zawsze będzie równie trudny? Prawie każdy, kto zajmuje się obsługą klienta przyzna, …

Czytaj więcej »

BZ WBK podnosi opłaty

Bank Zachodni podnosi opłaty

Od sierpnia klienci Banku Zachodniego WBK zapłacą więcej za wybrane usługi. Bank wprowadzi opłatę za korzystanie z konta oszczędnościowego, wybrane przelewy internetowe i usługi związane z kartami. BZ WBK kończy współpracę z programem Payback. – Po kilku względnie spokojnych miesiącach, mamy zapowiedź kolejnych podwyżek opłat za usługi bankowe. Zdecydował się …

Czytaj więcej »

Miliony Polaków zjednoczą się, aby pokazać, z jakich produktów bankowych chcą korzystać

Akcja Miliony Polaków

Rusza akcja Miliony Polaków, której celem będzie zebranie opinii jak największej liczby osób korzystających, bądź dopiero planujących korzystanie z usług bankowych, jak powinny one wyglądać oraz ile kosztować. Do kampanii edukacyjno-informacyjnej włączył się Związek Banków Polskich, który zadba m.in. o to, aby opinie klientów zostały wysłuchane przez środowisko bankowe. Dzięki …

Czytaj więcej »

Polski rynek usług fitness wciąż poszukuje optymalnej formy

Rynek fitness w Polsce

Popularność klubów fitness w Europie nieustannie rośnie. Obecnie należy do nich 52,4 mln osób, czyli o 3,9 proc. więcej niż rok temu. Europejski rynek fitness wart jest 26,7 mld euro. Jak wynika z raportu „The European Health & Fitness Market 2016”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte we współpracy z organizacją EuropeActive …

Czytaj więcej »

Zagraj o pracę

Gra o pracę

Wciągają i uzależniają. Są stratą czasu, albo wspaniałym sposobem na spędzanie wolnych chwil. Jak więc to możliwe, że gry coraz częściej znajdują zastosowanie w środowisku pracy? Okazuje się, że granie nie zawsze musi kończyć się tylko na rozrywce. – Gry symulacyjne to nowość na HR-owym rynku. Kandydaci mogą się z …

Czytaj więcej »

Dekalog sklepikarza

Własny sklep

Małe sklepy osiedlowe, w których można kupić wartościowe, choć często zbyt niszowe dla dużych sieci, produkty są coraz bardziej atrakcyjne dla klientów. Także dla właściciela takiego miejsca stanowi ono często spełnienie marzeń o własnym biznesie i stworzeniu czegoś unikatowego. Co zrobić, żeby sklep zyskał wiernych kupujących, a wyniki finansowe nie …

Czytaj więcej »

Świąteczny nastrój kontrolowany

W okresie świątecznym rośnie zainteresowanie usługami marketingu sensorycznego. Sklepy chcą budować atmosferę, bo odpowiednio dobrane barwy, przyjemne zapachy i muzyka przyciągną klientów i skłoni ich do pozostania dłużej, w efekcie wydadzą więcej. Dwie trzecie decyzji podejmowanych przez konsumentów ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym. Właściwe zastosowanie marketingu sensorycznego sprawia, że sprzedaż wzrasta powyżej 30 …

Czytaj więcej »