Strona główna / Archwium dla tagu: komunikacja (strona 2)

Archwium dla tagu: komunikacja

Planowanie mediów

Pracownik firmy medialne

Podstawa komunikacji marketingowej Nie istnieje skuteczna komunikacja marketingowa, tj. taka, która dotyczy skutecznego przekazu treści reklamowych, jeżeli nie wspiera jej szczegółowy plan marketingowy, obliczony na jak najefektywniejsze przekazanie treści reklamowej do odpowiednio określonej grupy odbiorców. Planowaniem mediów obejmuje się wszystkie rodzaje mediów, od tych tradycyjnych (prasa) aż po najnowsze i …

Czytaj więcej »

Spychacze informacyjne i rzeczowniki „zombie” – jak wykańcza nas język urzędowy

Niezrozumiały język urzędniczy

Zbyt długie zdania, skomplikowane słownictwo i formy gramatyczne oraz bezosobowe zwroty – to powoduje, że pismo przypominające o zaległej opłacie jest niezrozumiałe dla przeciętnego Kowalskiego. Jak wynika z raportu „Prosto po polsku – przyjazne upomnienia”, żeby zrozumieć niektóre monity potrzeba 19 lat edukacji. Językoznawcy radzą, by nieprzyjemne rzeczy firmy komunikowały prosto i przyjaźnie, podobnie jak prowadzą …

Czytaj więcej »

Mordor się rozrasta

Mordor zwiększa powierzchnię

Warszawski Służewiec Przemysłowy to największy obszar biurowy w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Obejmuje powierzchnię biurową porównywalną z zasobami Wrocławia i Łodzi razem wziętych i jest miejscem pracy dla 83 tys. osób. Ponad jedna trzecia z nich dojeżdża do pracy samochodem, co oznacza, że dziennie na ten obszar wjeżdża przynajmniej ok. 30 tys. samochodów. Codzienna rzeczywistość to …

Czytaj więcej »

Top 5 narzędzi, które zrewolucjonizowały komunikację

Narzędzia komunikacyjne

Powiadomienia SMS, e-maile, Skype, Gadu Gadu, Facebook Messenger − przedstawiamy narzędzia, które zrewolucjonizowały sposób komunikacji Polaków. Sprawdź, czy wiesz skąd wzięły swój początek, od jak dawna możemy z nich korzystać i jakie funkcje miały ich pierwsze wersje. E-mail Zanim wysłano pierwszego SMS-a swoją premierę ponad 25 lat wcześniej − w …

Czytaj więcej »

Jak poprawić komunikację w zespole?

Komunikacja w zespole

Zbudowanie zespołu, który będzie umiał się ze sobą porozumieć i współpracować to nie lada wyzwanie, ponieważ potrzebne są osoby o różnych charakterach i cechach osobowości. Komunikacja wpływa na jakość i przebieg pracy zespołu. Im bardziej osoba zlecająca zadania potrafi komunikować polecenia, tym mniej czasu traci się na wyjaśnienia niedomówień. Podobnie dzieje …

Czytaj więcej »

FOMO chorobą cywilizacyjną naszych czasów

FOMO to choroba cywilizacyjna

2/3 Polaków w ostatnich latach odczuło przyśpieszenie tempa życia u siebie i swoich bliskich – wynika z badania przeprowadzonego na potrzeby kampanii „Odpuść FOMO”. Jednym ze skutków tej zmiany jest uzależnienie od informacji i przesyt nimi. Eksperci podkreślają, że korzystając intensywnie z internetu, a w szczególności z mediów społecznościowych, pisząc posty, wstawiając zdjęcia, komentując, sami przyczyniamy się …

Czytaj więcej »

SMS ma już 23 lata

3 grudnia mijają 23 lata od chwili wysłania pierwszego SMS-a. Przez ten czas krótkie wiadomości tekstowe zyskały ogromną popularność na całym świecie ustanawiając standard w mobilnej komunikacji tekstowej. Mimo, że w ostatnich latach coraz częściej rolę SMS-ów w komunikacji między użytkownikami smartfonów przejmują aplikacje mobilne to wiadomości tekstowe wciąż trzymają …

Czytaj więcej »

Relacje bez przemocy – nie tylko w biznesie

Tradycyjna komunikacja, z jaką mamy do czynienia w większości firm, zazwyczaj opiera się na wydawaniu poleceń, krytyce, a w skrajnych sytuacjach przybiera postać mobbingu. Ale można inaczej! Coraz większą popularnością cieszy się metoda NVC – model empatycznej komunikacji, który można uznać także za sposób na bardziej uważne życie. NVC to …

Czytaj więcej »

Media społecznościowe budują wizerunek firmy

Media społecznościowe

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z Internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez Internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować relacje z klientami, słuchać ich opinii i odpowiednio na nie reagować. Dobrze prowadzana komunikacja w Internecie może być skuteczniejsza niż reklama. …

Czytaj więcej »