Strona główna / Archwium dla tagu: konsument (strona 4)

Archwium dla tagu: konsument

Dron, quad i polisa posagowa – oryginalne prezenty komunijne

Pierwsza komunia prezent

Wybór prezentu na komunię to nie lada wyzwanie zarówno dla rodziców chrzestnych, jak i zaproszonych gości. Kiedyś standardem były rower i medalik. Obecnie coraz częściej młodzi ludzie otrzymują konsole, iPhone’y, czytniki e-booków, czekoladę ze złota, a nawet kucyki. „Press-Service Monitoring Mediów” sprawdził, które prezenty cieszą się największą popularnością. Media stały …

Czytaj więcej »

BZ WBK podnosi opłaty

Bank Zachodni podnosi opłaty

Od sierpnia klienci Banku Zachodniego WBK zapłacą więcej za wybrane usługi. Bank wprowadzi opłatę za korzystanie z konta oszczędnościowego, wybrane przelewy internetowe i usługi związane z kartami. BZ WBK kończy współpracę z programem Payback. – Po kilku względnie spokojnych miesiącach, mamy zapowiedź kolejnych podwyżek opłat za usługi bankowe. Zdecydował się …

Czytaj więcej »

Polski rynek usług fitness wciąż poszukuje optymalnej formy

Rynek fitness w Polsce

Popularność klubów fitness w Europie nieustannie rośnie. Obecnie należy do nich 52,4 mln osób, czyli o 3,9 proc. więcej niż rok temu. Europejski rynek fitness wart jest 26,7 mld euro. Jak wynika z raportu „The European Health & Fitness Market 2016”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte we współpracy z organizacją EuropeActive …

Czytaj więcej »

Moda na patriotyzm

Patriotyzm ekonomiczny

Polskie produkty cieszą się coraz większym powodzeniem w kraju. Po latach preferowania zachodnich lub azjatyckich wyrobów konsumenci zaczęli doceniać jakość krajowych towarów i uświadamiać sobie zależność między swoimi zakupami a liczbą miejsc pracy na rodzimym rynku. Coraz bardziej widoczna jest też chęć manifestowania swojej tożsamości narodowej poprzez kupowanie i noszenie odzieży z symbolami patriotycznymi. …

Czytaj więcej »

Polacy coraz więcej kupują w internecie

Kupujemy przez internet

Rośnie zaufanie klientów do e-sklepów. 54 proc. internautów deklaruje, że kupują online na polskich stronach internetowych. Wciąż decydująca przy wyborze sklepu i produktu lub usługi pozostaje cena. Tu też internet ma przewagę nad sklepami tradycyjnymi, bo umożliwia porównywanie cen w różnych sklepach i wybór najkorzystniejszej oferty.  – Coraz więcej kupujemy w sieci i robimy to …

Czytaj więcej »

UOKiK przestrzega: czytajmy etykiety masła

Etykiety masła

Masło zawiera minimum 80 proc. tłuszczu mlecznego i ani grama roślinnego, a dozwolone dodatki to jedynie beta-karoten oraz sól. W sklepach są również dostępne masła roślinne, które w rzeczywistości są margaryną, a także produkty o innych podobnych nazwach, które mogą wprowadzać w błąd. Dlatego konsumenci powinni uważnie czytać etykiety, szczególnie wtedy, gdy cena towaru jest …

Czytaj więcej »

Jak zaoszczędzić 200 zł miesięcznie, czyli 10 sposobów na mądre gospodarowanie żywnością

Jak nie marnować jedzenia

Za nami święta, więc do śmietników przy naszych domach znowu trafią tony jedzenia. Przeciętna czteroosobowa rodzina wyrzuca codziennie ponad pół kilograma żywności – rocznie ponad 200 kg. Po świętach wyrzucamy oczywiście więcej, bo tradycja każe suto zastawić stół i lepiej niech się zmarnuje niż zabraknie. Jak mądrze gospodarować żywnością na …

Czytaj więcej »

Jak kupować buty przez internet?

Jak kupować buty w internecie

Czy Ty także buty najchętniej kupujesz w butikach? Nie da się jednak zaprzeczyć, że w internecie będziesz miała znacznie większy wybór modeli, kolorów, czy w końcu rozmiarów. Mało tego, bo przez internet zamówisz nawet takie buty, które zostaną wykonane specjalnie dla Ciebie. Może się wydawać, że zakup butów w tradycyjnym …

Czytaj więcej »

Celebryta czy bloger – komu bardziej ufamy

Celebryta czy bloger

Celebryci nie są uważani przez młodych konsumentów za osoby wiarygodne. Bardziej ufają wyspecjalizowanym w konkretnej dziedzinie blogerom. Popularność, a zatem i potencjał reklamowy celebryci utrzymują u starszych pokoleń, które częściej niż z internetu korzystają z tradycyjnych mediów. Z badania przeprowadzonego przez Dentsu Aegis Network Polska oraz ARC Rynek i Opinia wśród internautów w wieku 15–55 lat wynika, że celebryci i internetowi …

Czytaj więcej »

UOKiK ostrzega przed operatorem telekomunikacyjnym

UOKiK ostrzega przed Telefonia Polska Razem

UOKiK ostrzega: jak wynika z wpływających do Urzędu skarg konsumentów, oferująca usługi telekomunikacyjne spółka PGT, działająca pod nazwą Telefonia Polska Razem, wprowadza konsumentów w błąd, informując, że reprezentuje dotychczasowego operatora. Często przedstawiciele spółki zabierają też wszystkie podpisane przez klienta dokumenty. To kolejne ostrzeżenie konsumenckie wydane przez UOKiK Do Urzędu Ochrony …

Czytaj więcej »