Archwium dla tagu: marka

Kiedy Ci się marzy efektywna promocja sprzedaży…

promocja marki

Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również długofalowo wzmocnić świadomość oraz pozycję marki. Jest tylko jeden warunek – musi emocjonalnie zaangażować konsumenta. Tym sposobem wpłyniemy na lojalność wobec produktu i trwale zwiększymy udziały w rynku. Współcześnie coraz trudniej docierać …

Czytaj więcej »

Media społecznościowe budują wizerunek firmy

Media społecznościowe

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z Internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez Internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować relacje z klientami, słuchać ich opinii i odpowiednio na nie reagować. Dobrze prowadzana komunikacja w Internecie może być skuteczniejsza niż reklama. …

Czytaj więcej »