Archwium dla tagu: marka

Jak wybrać odpowiednią karmę suchą dla psa?

karma dla psa

„Jesteś tym, co jesz” – każdy chyba słyszał co najmniej raz w życiu to hasło. Staramy się, by nasza dieta była zróżnicowana, żeby zachować dobre zdrowie oraz samopoczucie. Co jednak z naszymi czworonożnymi przyjaciółmi? Spora część posiadaczy psów, kupuje najtańsze karmy w markecie, przy okazji robienia zakupów dla całej rodziny. …

Czytaj więcej »

Zalety pozycjonowania stron internetowych – dlaczego to się opłaca?

pozycjionowanie stron internetowych

Zależy Ci na promocji w sieci i znalezieniu się w pierwszej 5 wyników wyszukiwań w Google? Już teraz zajmij się pozycjonowaniem swojej witryny lub zleć realizację czynności z tym związanych profesjonalistom. Pozycjonowanie stron wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych elementów promowania strony w Internecie. Przy wykorzystaniu szczegółowo zaplanowanych zabiegów można zwiększyć …

Czytaj więcej »

Kiedy Ci się marzy efektywna promocja sprzedaży…

promocja marki

Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również długofalowo wzmocnić świadomość oraz pozycję marki. Jest tylko jeden warunek – musi emocjonalnie zaangażować konsumenta. Tym sposobem wpłyniemy na lojalność wobec produktu i trwale zwiększymy udziały w rynku. Współcześnie coraz trudniej docierać …

Czytaj więcej »

Media społecznościowe budują wizerunek firmy

Media społecznościowe

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z Internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez Internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować relacje z klientami, słuchać ich opinii i odpowiednio na nie reagować. Dobrze prowadzana komunikacja w Internecie może być skuteczniejsza niż reklama. …

Czytaj więcej »