Tłumaczenia pisemne tekstów o charakterze marketingowym wymagają nie tylko przełożenia na wybrany język obcy treści oryginału, ale przede wszystkim jej dostosowania do kontekstu kulturowego i społecznego kraju, w którym ma funkcjonować przekład. Ich właściwe wykonanie przynosi firmie wiele korzyści pomagając jej zaistnieć w świadomości zagranicznych odbiorców oraz skutecznie promować swoje …
Czytaj więcej »Długopisy reklamowe z nadrukiem – 3 wskazówki, jak wykorzystać ich potencjał marketingowy
Długopisy reklamowe z nadrukiem to jedne z najstarszych i jednocześnie najbardziej skutecznych gadżetów reklamowych. U klientów budzą pozytywne uczucia, a dla przedsiębiorców stanowią tanią formę promocji. Chociaż są niewielkie, to ich potencjał marketingowy jest ogromny. Sprawdź, jak go w pełni wykorzystać! Użyteczne i tanie długopisy Personalizowane długopisy z grawerem Jak …
Czytaj więcej »5 rzeczy, o których musisz pamiętać, planując swój biznes
Kto z nas nie marzył o założeniu własnej firmy? Niemal każdy choć raz w życiu pomyślał, jak wspaniale byłoby być szefem siebie samego. Jednak zanim to nastąpi, należy przejść przez wiele formalności oraz nie zapominać o realiach polskiego rynku, z którego łatwo wypaść. O jakich podstawach należy pamiętać, planując założenie …
Czytaj więcej »Jak wyróżnić się na tle konkurencji?
Istnienie na rynku konkurencji między przedsiębiorstwami jest korzystne dla konsumentów. Sprzyja bowiem lepszej jakości produktów, większemu ich wyborowi czy wreszcie niższym cenom. Przed firmami stawia jednak wyzwanie: jak wyróżnić się na tle innych podmiotów działających w branży? Reklama dźwignią handlu By sprzedawane produkty lub świadczone usługi zyskały odbiorców, należy je …
Czytaj więcej »Reklamowe kalendarze książkowe – dlaczego warto w nie zainwestować?
Kalendarze książkowe przydają się osobom pracującym w różnych branżach. Dzięki nim można być w każdej chwili przygotowanym do zapisania daty ważnego spotkania lub zaplanowania całego dnia czy tygodnia. Ponadto są modnym i stylowym gadżetem, który pomaga tworzyć profesjonalny wizerunek pracownika i całej firmy na szkoleniach lub konferencjach biznesowych. Nie tylko …
Czytaj więcej »Warto reklamować się na balonie pnaumatycznym
Hasło: Reklama jest dźwignią handlu jeszcze nigdy nie miało tak dużego znaczenia jak w dzisiejszych czasach. Przy tak dużej konkurencyjności w praktycznie każdej branży, a zarazem powszechnej dostępności do internetu, gdzie wpisanie jednego hasła w wyszukiwarce odnajduje nam wiele firm specjalizujących się w danej dziedzinie, należy pamiętać, że kto się …
Czytaj więcej »Email marketing – jak zacząć przygodę z wysyłkami mailowymi?
Chcesz nie tylko zdobywać klientów, ale i budować z nimi prawdziwą relację? Koniecznie musisz spróbować email marketingu! Rozpoczęcie tych działań – wbrew pozorom – nie jest aż takie trudne. Sprawdź nasze wskazówki! Po pierwsze: baza subskrybentów Żeby w ogóle zacząć wysyłać maile, musisz… mieć do kogo je wysyłać! Potrzebna jest …
Czytaj więcej »Na czym polega skuteczność content marketingu?
Content marketing – czyli strategia solidnych treści marketingowych – umożliwia przyciągnięcie i zatrzymanie klienta na dłużej. W czym tkwi sekret jej skuteczności? Content marketing – w odróżnieniu od tradycyjnych form przekazu – skupia się na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą. Jest to możliwe dzięki publikowaniu atrakcyjnych i przydatnych treści, które …
Czytaj więcej »3 kanały, w których musisz promować się online
Konkurencja w dobie XXI wieku jest tak duża, że bez działań reklamowych trudno utrzymać się na rynku, a już na pewno pozyskiwać nowych klientów. Pośród szeroko zakrojonych kampanii marketingowych, wiele firm skupia się jedynie na działaniach w obrębie sieci. Rzeczywiście, marketing internetowy to doskonała droga do tego, aby zdobywać nowych …
Czytaj więcej »Firma pozycjonująca – jak ją wybrać?
W obecnych czasach widoczność w internecie to podstawa niemalże każdego biznesu. Chciałbyś zaistnieć w sieci, ale nie dysponujesz odpowiednią wiedzą i zasobami? Właśnie wtedy z pomocą przychodzi firma pozycjonująca. Dowiedz się na co zwrócić szczególną uwagę wybierając agencję marketingu internetowego dla swojego biznesu. Wiarygodność firmy pozycjonującej Obecnie na rynku istnieją …
Czytaj więcej »