Archwium dla tagu: marketing

Znajdź swoją grupę docelową i zwiększ sprzedaż dzięki pozycjonowaniu!

Grupa ludzi

Jeśli planujesz budować pozycję swojej marki i zwiększyć dochody, powinieneś przyjąć określoną strategię, która pozwoli płynnie realizować wyznaczone cele. Dlatego podczas planowania działań mających na celu zintensyfikowanie sprzedaży, jednym z pierwszych i podstawowych zadań jest określenie grupy docelowej oraz zadbanie o odpowiednie pozycjonowanie. Czy na pewno wiesz, kto powinien być …

Czytaj więcej »

Dlaczego notyfikacje web push to następca newslettera?

Newsletter

Coraz mniej osób angażuje się w wysyłane przez Ciebie newslettery? Szukasz alternatywnego rozwiązania, który pozwoli Ci – tak, jak e-mail marketing – prowadzić z odbiorcami komunikację 1 do 1, a przy tym będzie o wiele bardziej skuteczne w działaniu i szybsze we wdrożeniu? Dowiedz się, dlaczego notyfikacje web push są …

Czytaj więcej »

Świąteczny marketing sensoryczny podnosi sprzedaż w sklepach

świąteczny marketing sensoryczny

Jak wynika z analiz firmy Mood Polska, w okresie świątecznym znacząco wzrasta korzystanie z usług marketingu sensorycznego. Marki zwiększają wydatki na działania, które kreują wyjątkową atmosferę poprzez odpowiednio dobrane dekoracje, specjalne zapachy oraz muzykę. Coraz częściej stawiają także na marketing dotykowy. Wszystko po to, aby przyciągnąć klienta i wydłużyć czas …

Czytaj więcej »

5 kroków do stworzenia kreatywnej reklamy

Reklama kreatywna

Media są przesycone informacją, a reklama towarzyszy nam na prawie każdym kroku. Jako firmie, zależy nam przede wszystkim na efekcie, czyli konwersji reklamy w zakup naszego produktu lub usługi. Co powinniśmy zrobić, by stworzyć kreatywną reklamę? 1. Zastanów się co reklamujesz? Wbrew pozorom stworzenie kreatywnej reklamy, to nie tylko burza …

Czytaj więcej »

Nie musisz być marketingowcem, by wypromować swój salon urody. Czytaj Akademię Versum

Efektywność sprzedażowa recepcji

Praktyczne porady tworzone przez ekspertów w branży. To właśnie Akademia Versum, kurs internetowy opracowany dla właścicieli i managerów firm z branży hair & beauty. Wszystkie materiały szkoleniowe są dostępne w formie przystępnych lekcji, zupełnie bezpłatnie. Zobacz, co możesz zyskać, wchodząc na portal. Stały dostęp do kilkudziesięciu przystępnych lekcji Obecnie na …

Czytaj więcej »

Mapa dziecięcej dżungli, czyli niezbędnik młodego rodzica

gadżety dla rodziców

Każdy rodzic, jeszcze na etapie ciąży, stara się skompletować praktyczną dziecięcą wyprawkę, która ułatwi życie jemu i dziecku. Jednak młodzi rodzice często czują się zagubieni w gąszczu zabawek i dostępnych gadżetów. Dlatego podpowiadamy, na co zwrócić uwagę i w co warto się zaopatrzyć, by dziecku i rodzicom żyło się lepiej …

Czytaj więcej »

Kiedy Ci się marzy efektywna promocja sprzedaży…

promocja marki

Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również długofalowo wzmocnić świadomość oraz pozycję marki. Jest tylko jeden warunek – musi emocjonalnie zaangażować konsumenta. Tym sposobem wpłyniemy na lojalność wobec produktu i trwale zwiększymy udziały w rynku. Współcześnie coraz trudniej docierać …

Czytaj więcej »

Istnieje co najmniej 5 powodów, dla których Twoja firma potrzebuje SEO

SEO

Mało kto jeszcze o tym pamięta, ale były czasy, gdy poszukiwanie różnego rodzaju towarów i usług zaczynało się od książki telefonicznej. Otwierało się opasłe tomiszcze, odnajdywało potrzebne hasło (od „akordeony, strojenie” aż po „żwirownia”) i cierpliwie dzwoniło pod kolejne numery… Obecnie Internet i internetowe wyszukiwarki całkowicie zastąpiły książki telefoniczne w …

Czytaj więcej »

Marketingowe strzały w stopę, czyli moda w ogniu krytyki

nietrafione reklamy mody

W ubiegłym miesiącu głośno było o kilku spektakularnych wpadkach reklamowych największych marek. Jedną z nich była kampania sieci Reserved. Neutralny film, w którym dziewczyna z USA szuka poznanego na koncercie Polaka, sprawił, że w akcję poszukiwawczą zaangażowało się wielu użytkowników mediów społecznościowych. Kiedy okazało się, że to część kampanii Reserved, internauci poczuli się oszukani, a …

Czytaj więcej »

Personalizacja – czy Twoja firma już „to” robi?

personalizacja

W biznesie należy nieustannie zabiegać o uwagę konsumentów, a zyskanie ich faktycznego zainteresowania to nie lada wyzwanie. Podczas gdy wiele firm nadal nie przekonało się choćby do narzędzi mobilnych czy obecności w mediach społecznościowych, na rynku króluje już nowy trend. Nadeszła era personalizacji. Wskazywanie na zalety marki i korzyści dla …

Czytaj więcej »