Archwium dla tagu: marketing

Kursy i szkolenia zawodowe w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu

Edukacja to inwestycja w przyszłość – dotyczy to zarówno studiów jak i wszelkiego rodzaju kursów i szkoleń. Coraz więcej instytucji decyduje się na przeprowadzanie profesjonalnych warsztatów zawodowych, podczas których uczestnicy zostają wyposażeni w nowe, praktyczne umiejętności. Do grona instytucji szkoleniowych dołączyła również Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu. Uczelnia oferuje kursy …

Czytaj więcej »

Co czeka marketing cyfrowy w 2017?

Marketing cyfrowy

Marketing, zwłaszcza internetowy, to dynamiczna branża, która nieustannie ewoluuje. Bieżący rok powoli dobiega końca, warto więc zastanowić się, czego można spodziewać się w 2017 roku. W marketingu trzeba trzymać rękę na pulsie – trendy zmieniają się szybko, a konkurencja przecież nigdy nie śpi. Szczególnie wyczuleni na zmiany muszą być marketingowcy …

Czytaj więcej »

Firmy stawiają na marketing

marketing w firmie

Powszechny dostęp do technologii mobilnych i internetu wykreował nowy typ konsumenta, który z jednej strony jest bardziej świadomy swoich decyzji, a z drugiej pozostawia po sobie tysiące śladów w przeglądarkach, aplikacjach i systemach transakcyjnych. To wyzwanie dla marketingu, który aby nadążyć za konsumentami, musi korzystać z nowych narzędzi. Dzięki postępującej od dekady automatyzacji, marketing zaczyna generować spore …

Czytaj więcej »

Planowanie mediów

Pracownik firmy medialne

Podstawa komunikacji marketingowej Nie istnieje skuteczna komunikacja marketingowa, tj. taka, która dotyczy skutecznego przekazu treści reklamowych, jeżeli nie wspiera jej szczegółowy plan marketingowy, obliczony na jak najefektywniejsze przekazanie treści reklamowej do odpowiednio określonej grupy odbiorców. Planowaniem mediów obejmuje się wszystkie rodzaje mediów, od tych tradycyjnych (prasa) aż po najnowsze i …

Czytaj więcej »

Zarządzanie listami odbiorców – czyli jak segmentować bazy danych

odbiorcy - sala, widownia

Samo budowanie listy odbiorców, jak i umiejętne zarządzanie nią, stanowią równie istotne procesy. Choć celem wielu marketerów jest pozyskanie jak największej liczby subskrybentów i uzyskanie efektu skali, to ważniejsze jest uświadomienie sobie, że prawdziwy potencjał kampanii email marketingowych tkwi w utrzymaniu i stworzeniu silnych relacji z indywidualnymi klientami. Czym jest …

Czytaj więcej »

Spychacze informacyjne i rzeczowniki „zombie” – jak wykańcza nas język urzędowy

Niezrozumiały język urzędniczy

Zbyt długie zdania, skomplikowane słownictwo i formy gramatyczne oraz bezosobowe zwroty – to powoduje, że pismo przypominające o zaległej opłacie jest niezrozumiałe dla przeciętnego Kowalskiego. Jak wynika z raportu „Prosto po polsku – przyjazne upomnienia”, żeby zrozumieć niektóre monity potrzeba 19 lat edukacji. Językoznawcy radzą, by nieprzyjemne rzeczy firmy komunikowały prosto i przyjaźnie, podobnie jak prowadzą …

Czytaj więcej »

Content marketing – z czym to się je?

Content Marketing

Zastanawiasz się w jaki sposób docierać z ofertą do klienta w internecie, by go do siebie przekonać, a nie rozdrażnić? O wydawaniu budżetu na chybioną reklamę i komunikację niewywołującą odzewu należy zapomnieć. Co cieszy, od dłuższego czasu wiele mówi się o content marketingu, jednak wybranie odpowiedniej, efektywnej strategii tworzenia treści nie …

Czytaj więcej »

Sześć wyprzedażowych tricków, które warto znać

Tricki sprzedawców podczas wyprzedaży

Druga połowa czerwca to czas, kiedy praktycznie we wszystkich sklepach startują sezonowe wyprzedaże. U wielu z nas uaktywnia się wtedy „instynkt łowcy”. Czujemy, że koniecznie trzeba coś kupić – bo przecież żal nie skorzystać z tych wszystkich „minus 50%”, „jeszcze taniej” i „2+1 gratis”. Buszujemy więc między półkami, przymierzamy, wybieramy, …

Czytaj więcej »

Moda na patriotyzm

Patriotyzm ekonomiczny

Polskie produkty cieszą się coraz większym powodzeniem w kraju. Po latach preferowania zachodnich lub azjatyckich wyrobów konsumenci zaczęli doceniać jakość krajowych towarów i uświadamiać sobie zależność między swoimi zakupami a liczbą miejsc pracy na rodzimym rynku. Coraz bardziej widoczna jest też chęć manifestowania swojej tożsamości narodowej poprzez kupowanie i noszenie odzieży z symbolami patriotycznymi. …

Czytaj więcej »

Wyjątkowo irytujące reklamy

ignorujemy reklamy w sieci

W ciągu miesiąca jednemu internaucie pojawia się przed oczami średnio 1707 masowych banerów reklamowych. Takie wyliczenia przedstawia comScore. Żeby nie dostać oczopląsu nasz mózg nauczył się ignorować połowę z nich, a drugą połowę puszczać w niepamięć. Efekt? O 475 razy większe jest prawdopodobieństwo, że przeżyjemy katastrofę lotniczą niż to, że …

Czytaj więcej »