Archwium dla tagu: media społecznościowe

Poniedziałkowy protest taksówkarzy przyniósł efekt odwrotny do zamierzonego

strajk taksówkarzy

W poniedziałek ruch uliczny w wielu miastach został zablokowany przez taksówkarzy protestujących przeciwko funkcjonowaniu w Polsce firmy Uber. Forma strajku okazała się jednak na tyle nieprzyjemna dla potencjalnych klientów taksówek, że jego końcowy efekt może być odwrotny do zamierzonego. Największym beneficjentem protestu przeciwko Uberowi okazuje się właśnie Uber. Amerykański gigant świadczy usługi przewozu osób …

Czytaj więcej »

13 powodów, czyli najgłośniejszy serial młodzieżowy Netflixa

13 powodów

Liceum nie jest szczególnie przyjaznym miejscem dla młodego człowieka. Ale dla niektórych jawi się jako pełne przemocy, agresji, poczucia zagubienia i sytuacji bez wyjścia. Zwłaszcza, że często dorastający ludzie czują się nieszczęśliwi, nieakceptowani i zagubieni w relacjach tak z rówieśnikami, jak i rodzicami. Nowy serial Netflixa (premiera miała miejsce 31 …

Czytaj więcej »

4 sposoby na oszczędzanie czasu

zegarek w trawie

Jesteś wiecznie zabiegana między pracą, domem, przedszkolem, a przychodnią? Zwolnij i znajdź czas na chwilę przyjemności i odpoczynku. Sprawdź, jak to zrobić w ciągu dnia, wypełnionego obowiązkami. Załatwiaj sprawy przez Internet Zastanów się nad tym, co możesz załatwić przez Internet. Zamiast biegać po mieście i stać w kolejkach, usiądź przed …

Czytaj więcej »

Ciebie też irytują? YouTube rezygnuje

youtube rezygnuje z reklam

Styczeń był miesiącem kolejnych nowości w mediach społecznościowych. Instagram planuje wprowadzenie nowych opcji dla reklamodawców, a Facebook zapowiedział zmiany w pozycjonowaniu filmów. Największe zmiany czekają jednak serwis YouTube, który będzie pozycjonował materiały promocyjne zgodnie z preferencjami swoich użytkowników. Od przyszłego roku mają z niego zniknąć długie, 30-sekundowe klipy promocyjne, których nie da się ominąć. Liczba treści …

Czytaj więcej »

Facebook stawia na treści wideo

Media społecznościowe Facebook wideo

Kluczowym celem rozwoju Facebooka w naszym regionie będą treści wideo – informuje Robert Bednarski, szef Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią. Portal zauważa coraz większe zainteresowanie biznesu treściami wideo w przekazach na platformach społecznościowych. Dlatego zamierza oferować usługi dopasowane do ich potrzeb. – Większość ludzi korzysta dzisiaj z platformy mobilnej. To jest 11 mln ludzi …

Czytaj więcej »

Aplikacje randkowe wywołują coraz więcej kontrowersji

Randkowanie w internecie

W przeciwieństwie do popularnych przed laty stron randkowych, aplikacje mobilne mają wpływ na nowe pokolenie internetowych randkowiczów głównie dzięki prostocie i możliwości łączenia z innymi sieciami społecznościowymi. Takie połączenie pozwala wygenerować gotowy profil użytkownika bez większego wysiłku. Czy jednak skuszeni wygodą poszukiwacze miłości zastanawiają się jakie ryzyko niesie udostępnienie często …

Czytaj więcej »

FOMO chorobą cywilizacyjną naszych czasów

FOMO to choroba cywilizacyjna

2/3 Polaków w ostatnich latach odczuło przyśpieszenie tempa życia u siebie i swoich bliskich – wynika z badania przeprowadzonego na potrzeby kampanii „Odpuść FOMO”. Jednym ze skutków tej zmiany jest uzależnienie od informacji i przesyt nimi. Eksperci podkreślają, że korzystając intensywnie z internetu, a w szczególności z mediów społecznościowych, pisząc posty, wstawiając zdjęcia, komentując, sami przyczyniamy się …

Czytaj więcej »

Wybory też na Facebooku

Wybory i sprawy związane z polityką są bardzo ważne na Facebooku i są często omawianym tematem. Dlatego wprowadzamy w niedzielę guzik „jestem wyborcą”, który pozwoli użytkownikom na dzielenie się informacją o tym, że idą głosować, że byli głosować, czy też że chcą głosować. Jest to pewnego rodzaju działanie pro frekwencyjne …

Czytaj więcej »

Czy Twój smartfon też ma urlop?

  Większość z nas spędza wakacje… online. Dla 62% wi-fi w hotelu to informacja, od której zależy czy pojedziemy w dane miejsce. 42% Polaków będzie podczas wakacji aktywnie używać mediów społecznościowych, 65% dzielić się zdjęciami, a 39% zamelduje się przynajmniej raz w ciekawym miejscu. Przekrojowy raport „SMART Wakacje”, przygotowany przez …

Czytaj więcej »

Media społecznościowe budują wizerunek firmy

Media społecznościowe

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z Internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez Internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować relacje z klientami, słuchać ich opinii i odpowiednio na nie reagować. Dobrze prowadzana komunikacja w Internecie może być skuteczniejsza niż reklama. …

Czytaj więcej »