Strona główna / Archwium dla tagu: menedżer (strona 2)

Archwium dla tagu: menedżer

5 zasad, by zebrania firmowe były bardziej efektywne

zebranie firmowe

Niektórzy pracownicy uważają spotkania firmowe za stratę czasu i gotowi byliby zrezygnować z nich na rzecz bardziej produktywnej pracy. Mimo to, nawet jeśli spotkania nie przebiegają w sposób idealny, menedżerowie upierają się przy ich kontynuowaniu – dostrzegają w nich wartość, której często nie zauważają ich podwładni. Negatywne nastawienie pracowników do …

Czytaj więcej »

Doceniając pracownika – wzmocnisz firmę

Jak docenić pracownika

Menedżerowie mają tendencję do przekazywania swoim podwładnym negatywnych informacji zwrotnych. Jednak wzmocnienia negatywne bardzo rzadko prowadzą do pozytywnych rezultatów. Zazwyczaj lepsze efekty przynosi docenianie pracowników. Większość ludzi lubi, gdy ich starania są doceniane. Właściwie wydaje się to oczywiste, ale skoro tak, to tym bardziej może zastanawiać, że tak niewielu menedżerów …

Czytaj więcej »

Jak menedżer może motywować pracowników?

Motywowanie pracowników

Menedżerowie zachodzą w głowę, jak poprawić skuteczność swoich pracowników. Cały czas poszukują nowych rozwiązań. Względy finansowe i możliwości awansu już nie wystarczają, bo pracownik oczekuje dziś od pracy czegoś więcej: przyjaznej atmosfery i poczucia, że robi coś ważnego. Praca Polakom dostarcza coraz większej satysfakcji. Jak wynika z przeprowadzonego w ubiegłym …

Czytaj więcej »

Metoda 5S – porządek sprzyja efektywności

Metoda S5

Czy metoda 5S naprawdę się firmom opłaca? Zazwyczaj tak, choć wiele zależy od determinacji menedżerów wprowadzających zmiany, a także od ich umiejętności, by skutecznie przekonać do nich pracowników. Bez tego trudno będzie mówić o sukcesach. Metoda 5S jest jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych podczas wdrażania koncepcji Lean Management w przedsiębiorstwie. …

Czytaj więcej »

Menedżer asertywny, czyli jaki?

Team leader

Asertywność należy do tych kompetencji, które menedżerowie rozwijają najchętniej. Jest tak, ponieważ z jednej strony czują oni potrzebę, by lepiej radzić sobie z pracownikami, a z drugiej, zauważają, że ich samodzielne starania w tym obszarze napotykają wiele barier. Wiele się dziś mówi o zaletach wynikających z utrzymywania partnerskich relacji z …

Czytaj więcej »