Archwium dla tagu: Netflix

Czy seriale wykończą kina?

seriale czy kino

Seriale. Jeszcze nigdy nie były tak popularne jak teraz. Ze świecą szukać kogoś, kto ich przynajmniej sporadycznie nie ogląda, ani nie ma ulubionej serii czy postaci. Co rusz w internecie można natknąć się na memy pokazujące, jakoby koniec sezonu czy całkowite zakończenie emisji serialu było jedną z największych tragedii współczesnego …

Czytaj więcej »

Coś więcej niż serial, czyli co łączy „The Affair” z „Mr. Robot”

Mr. Robot

Od pewnego czasu mówi się o tym, że współczesne seriale nie tylko wypierają kino, ale również powoli zastępują literaturę. Zdaniem wielu komentatorów, to właśnie twórcy seriali są aktualnie najbardziej odkrywczy i wykazują się największa odwagą intelektualną, podejmując kolejne istotne a zarazem pomijane dotychczas problemy. Istotnie, wystarczy spojrzeć na historię świata …

Czytaj więcej »

13 powodów, czyli najgłośniejszy serial młodzieżowy Netflixa

13 powodów

Liceum nie jest szczególnie przyjaznym miejscem dla młodego człowieka. Ale dla niektórych jawi się jako pełne przemocy, agresji, poczucia zagubienia i sytuacji bez wyjścia. Zwłaszcza, że często dorastający ludzie czują się nieszczęśliwi, nieakceptowani i zagubieni w relacjach tak z rówieśnikami, jak i rodzicami. Nowy serial Netflixa (premiera miała miejsce 31 …

Czytaj więcej »

Netflix już po polsku

Netflix po polsku

Netflix Inc., jeden z największych internetowych serwisów telewizyjnych na świecie, ogłosił dzisiaj premierę całkowicie spolszczonego portalu. Interfejs serwisu jest teraz dostępny w języku polskim, płatności można regulować w złotówkach, a bogatą ofertę oryginalną uzupełniły polskie filmy, seriale i programy. Netflix nawiązał też współpracę z pierwszym lokalnym partnerem, operatorem komórkowym T-Mobile. …

Czytaj więcej »

Netflix wyda w tym roku 5 mld dolarów na zakupy licencji

Netflix kupuje nowe licencje

Telewizja internetowa powoli zastępuje tradycyjną. Szeroki wybór treści, możliwość zatrzymania odtwarzanego programu w dowolnej chwili i kontynuowanie na dowolnym urządzeniu sprawiają, że wideo w sieci zyskuje na popularności. Z platformy Netflix, światowego giganta, korzysta już 75 mln osób. Spółka tylko w tym roku na zakup licencji planuje wydać ok. 5 mld dol.  – W …

Czytaj więcej »