Archwium dla tagu: reklama

Torby bawełniane z nadrukiem reklamowym

Kobiety z torbami reklamowymi

Torby bawełniane to doskonały wybór dla firm, które szukają oryginalnego, a zarazem praktycznego gadżetu reklamowego. Nie tylko przydadzą się klientom, ale też posiadają dużą powierzchnię, na której można nadrukować reklamę. Ekologiczne torby reklamowe Torby bawełniane jako gadżet dla klientów Nie warto więc wydawać pieniędzy na niesprawdzone rozwiązania, skoro można od …

Czytaj więcej »

Adblock – czy blokować reklamy w sieci?

Adblock

Adblock to bardzo popularna wtyczka, która umożliwia blokowanie reklam wyświetlanych na stronach internetowych. Ma ona swoich zwolenników i przeciwników. Liczba użytkowników zarówno tej, jak i innych wtyczek blokujących reklamy w sieci stale rośnie. Co ciekawe, poważną grupę wśród korzystających z tej wtyczki stanowią Polacy. Można powiedzieć, że w tej kategorii …

Czytaj więcej »

Browser fingerprinting, czyli co zostawiamy w sieci

śledzenie w sieci

Narzędzia do śledzenia aktywności w internecie stały się coraz bardziej wyrafinowane. To już nie tylko pliki cookies, czyli popularne ciasteczka. Niebezpieczny jest zwłaszcza tzw. browser fingerprinting, czyli odcisk palca tworzony dla każdej przeglądarki, dzięki któremu można zidentyfikować nie tylko urządzenie, lecz także konkretnego użytkownika. Pozyskane w ten sposób dane wykorzystywane są głównie w celach marketingowych, co …

Czytaj więcej »

Google zablokuje reklamowanie kryptowalut

W ubiegłym roku z platformy Google usunięto 3,2 mld reklam – dwukrotnie więcej niż rok wcześniej. Z tego ok. 130 mln stanowiły reklamy, które pozwalały przestępcom na kopanie kryptowalut przy wykorzystaniu mocy obliczeniowej komputera ofiary. Od czerwca 2018 roku firma Google, podobnie jak Facebook, zakaże reklam kryptowalut. To dziedzina, która ma …

Czytaj więcej »

Landing Page – synonim skutecznej reklamy internetowej

Praca nad landing page

Rozwój technologii informatycznych stwarza szerokie i atrakcyjne możliwości dystrybucji treści – także reklamowych. Ale rozwiązania te mają również swoją cenę. W przestrzeni wirtualnej coraz trudniej bowiem przebić się przez ogrom szumu informacyjnego, dotrzeć do odbiorcy z konkretnym komunikatem, wyróżnić się na tle innych. Dlatego powstał landing page – strona internetowa, …

Czytaj więcej »

5 kroków do stworzenia kreatywnej reklamy

Reklama kreatywna

Media są przesycone informacją, a reklama towarzyszy nam na prawie każdym kroku. Jako firmie, zależy nam przede wszystkim na efekcie, czyli konwersji reklamy w zakup naszego produktu lub usługi. Co powinniśmy zrobić, by stworzyć kreatywną reklamę? 1. Zastanów się co reklamujesz? Wbrew pozorom stworzenie kreatywnej reklamy, to nie tylko burza …

Czytaj więcej »

Zarabianie w internecie dzięki reklamom

Jak zarabiać przez internet

Zarabianie w internecie to świetna forma pozyskania dodatkowych pieniędzy, z której obecnie korzysta wiele osób. Na jakie zarobki można liczyć? Wszystko uzależnione jest głównie od tego, z jakiej metody zarabiania dana osoba korzysta – jedną z ciekawszych i zarazem najpopularniejszych form jest zarabianie na reklamach. Starzy wyjadacze osiągają w ten …

Czytaj więcej »

Marketingowe strzały w stopę, czyli moda w ogniu krytyki

nietrafione reklamy mody

W ubiegłym miesiącu głośno było o kilku spektakularnych wpadkach reklamowych największych marek. Jedną z nich była kampania sieci Reserved. Neutralny film, w którym dziewczyna z USA szuka poznanego na koncercie Polaka, sprawił, że w akcję poszukiwawczą zaangażowało się wielu użytkowników mediów społecznościowych. Kiedy okazało się, że to część kampanii Reserved, internauci poczuli się oszukani, a …

Czytaj więcej »

O diecie w internecie

Dieta w internecie

Tematyka związana z żywnością i dietami to jedno z bardzo popularnych zagadnień poruszanych w internecie. W sytuacji, gdy swoje przepisy i porady dietetyczne może publikować każdy bez względu na posiadaną wiedzę i doświadczenie, pojawia się problem, jak z gąszczu informacji wyłowić te wartościowe i prawdziwe. Dotyka on przede wszystkim osób, …

Czytaj więcej »

Ciebie też irytują? YouTube rezygnuje

youtube rezygnuje z reklam

Styczeń był miesiącem kolejnych nowości w mediach społecznościowych. Instagram planuje wprowadzenie nowych opcji dla reklamodawców, a Facebook zapowiedział zmiany w pozycjonowaniu filmów. Największe zmiany czekają jednak serwis YouTube, który będzie pozycjonował materiały promocyjne zgodnie z preferencjami swoich użytkowników. Od przyszłego roku mają z niego zniknąć długie, 30-sekundowe klipy promocyjne, których nie da się ominąć. Liczba treści …

Czytaj więcej »