Jeśli posiadasz stronę internetową, to zapewne chciałbyś, by odwiedzali ją ludzie zainteresowani prezentowanymi na niej treściami. Niezależnie od tego, czy jest to zwykła wizytówka firmy, sklep internetowy czy blog – serwis WWW bez wartościowego ruchu nie przyniesie wymiernych korzyści. Istnieje wiele sposobów na zapewnienie odpowiedniego poziomu odwiedzających, takie jak płatna …
Czytaj więcej »Istnieje co najmniej 5 powodów, dla których Twoja firma potrzebuje SEO
Mało kto jeszcze o tym pamięta, ale były czasy, gdy poszukiwanie różnego rodzaju towarów i usług zaczynało się od książki telefonicznej. Otwierało się opasłe tomiszcze, odnajdywało potrzebne hasło (od „akordeony, strojenie” aż po „żwirownia”) i cierpliwie dzwoniło pod kolejne numery… Obecnie Internet i internetowe wyszukiwarki całkowicie zastąpiły książki telefoniczne w …
Czytaj więcej »Czym jest pozycjonowanie i dlaczego nie powinieneś robić tego samodzielnie?
Każdego dnia, około 20 milionów Polaków rozpoczyna poszukiwanie informacji od wyszukiwarki Google. W tych 20 milionach jest też Twój potencjalny klient. Na jedno zapytanie przypadają setki, tysiące, a nawet miliony odpowiedzi. To, czy trafi on akurat na Twoją stronę, zależy od tego, jak wysoko w wyszukiwarce znajdzie się prowadzący do …
Czytaj więcej »Copywriting – droga do sukcesu w biznesie e-commerce
Pisanie chwytliwych tekstów, przyciągających uwagę klienta to dzień powszedni dobrego copywritera. I choć wiele osób poda w wątpliwość, czy rzeczywiście ułożenie kilku zdań na podany temat to zadanie wymagające jakichś specjalnych umiejętności, to związani z branżą e-commerce wiedzą, że największą wartość mają tylko te treści, które są poprawne pod względem …
Czytaj więcej »Content marketing – z czym to się je?
Zastanawiasz się w jaki sposób docierać z ofertą do klienta w internecie, by go do siebie przekonać, a nie rozdrażnić? O wydawaniu budżetu na chybioną reklamę i komunikację niewywołującą odzewu należy zapomnieć. Co cieszy, od dłuższego czasu wiele mówi się o content marketingu, jednak wybranie odpowiedniej, efektywnej strategii tworzenia treści nie …
Czytaj więcej »