Jeśli planujesz budować pozycję swojej marki i zwiększyć dochody, powinieneś przyjąć określoną strategię, która pozwoli płynnie realizować wyznaczone cele. Dlatego podczas planowania działań mających na celu zintensyfikowanie sprzedaży, jednym z pierwszych i podstawowych zadań jest określenie grupy docelowej oraz zadbanie o odpowiednie pozycjonowanie. Czy na pewno wiesz, kto powinien być …
Czytaj więcej »Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu stron internetowych?
Jeśli posiadasz stronę internetową, to zapewne chciałbyś, by odwiedzali ją ludzie zainteresowani prezentowanymi na niej treściami. Niezależnie od tego, czy jest to zwykła wizytówka firmy, sklep internetowy czy blog – serwis WWW bez wartościowego ruchu nie przyniesie wymiernych korzyści. Istnieje wiele sposobów na zapewnienie odpowiedniego poziomu odwiedzających, takie jak płatna …
Czytaj więcej »Istnieje co najmniej 5 powodów, dla których Twoja firma potrzebuje SEO
Mało kto jeszcze o tym pamięta, ale były czasy, gdy poszukiwanie różnego rodzaju towarów i usług zaczynało się od książki telefonicznej. Otwierało się opasłe tomiszcze, odnajdywało potrzebne hasło (od „akordeony, strojenie” aż po „żwirownia”) i cierpliwie dzwoniło pod kolejne numery… Obecnie Internet i internetowe wyszukiwarki całkowicie zastąpiły książki telefoniczne w …
Czytaj więcej »Czym jest pozycjonowanie i dlaczego nie powinieneś robić tego samodzielnie?
Każdego dnia, około 20 milionów Polaków rozpoczyna poszukiwanie informacji od wyszukiwarki Google. W tych 20 milionach jest też Twój potencjalny klient. Na jedno zapytanie przypadają setki, tysiące, a nawet miliony odpowiedzi. To, czy trafi on akurat na Twoją stronę, zależy od tego, jak wysoko w wyszukiwarce znajdzie się prowadzący do …
Czytaj więcej »Copywriting – droga do sukcesu w biznesie e-commerce
Pisanie chwytliwych tekstów, przyciągających uwagę klienta to dzień powszedni dobrego copywritera. I choć wiele osób poda w wątpliwość, czy rzeczywiście ułożenie kilku zdań na podany temat to zadanie wymagające jakichś specjalnych umiejętności, to związani z branżą e-commerce wiedzą, że największą wartość mają tylko te treści, które są poprawne pod względem …
Czytaj więcej »Content marketing – z czym to się je?
Zastanawiasz się w jaki sposób docierać z ofertą do klienta w internecie, by go do siebie przekonać, a nie rozdrażnić? O wydawaniu budżetu na chybioną reklamę i komunikację niewywołującą odzewu należy zapomnieć. Co cieszy, od dłuższego czasu wiele mówi się o content marketingu, jednak wybranie odpowiedniej, efektywnej strategii tworzenia treści nie …
Czytaj więcej »