Archwium dla tagu: social media

Jak pozyskiwać klientów z agencją social media?

agencja social media

Korzystanie z social mediów jest obecnie jedną z najbardziej popularnych aktywności, wykonywana przez internautów. Według globalnych danych, każdego dnia z mediów społecznościowych korzysta 3,78 mld ludzi, czyli około 48 procent światowej populacji. Ogromny wpływ na to miała pandemia COVID-19 i wynikające z niej ograniczenia. Obostrzenia poskutkowały koniecznością wprowadzenia zdalnych rozwiązań …

Czytaj więcej »

Zalety kampanii płatnych na LinkedIn

kampanie linkedin ads

LinkedIn dla wielu osób nie jest oczywistym miejscem na kampanię płatną. Choć jest to portal stricte biznesowy, wciąż płatna promocja nie cieszy się tam zbyt wysokim zainteresowaniem. Mimo tego sieć reklamowa LinkedIn stale się rozwija, pozwalając dotrzeć do rozmaitych odbiorców powiązanych z konkretną branżą. Dlaczego warto zainwestować w LinkedIn Ads? …

Czytaj więcej »

Jak działa Instagram? Poradnik dla początkujących

jak działa instagram

Instagram jest aplikacją, która stwarza niesamowite możliwości marketingowe. Umiejętne wykorzystanie zasięgów może pomóc w wypromowaniu siebie i swojej twórczości. Co więcej, coraz częściej Instagramem interesują się firmy i przedsiębiorcy, chcący wykorzystać profil do reklamowania swoich produktów lub usług. Z tego poradnika dowiesz się podstaw jak działa Instagram, oraz poznasz zaawansowane sztuczki, …

Czytaj więcej »

Marketing internetowy i budowa wizerunku w sieci

specjalista od pozycjonowania SEO

Wirtualna wizytówka stanowi podstawę dobrego funkcjonowania działalności gospodarczej. Dzięki własnej stronie internetowej można w krótkim czasie dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a także zyskać renomę, która przekłada się na zwiększenie obrotów firmy. Dzięki podstawowej wiedzy na temat budowania strony internetowej każdy właściciel firmy może w prosty sposób ustalić swoje wymagania, …

Czytaj więcej »

Wypromowani.pl szybki sposób na popularne konto na Instagramie

wypromowani

Ze swoimi smartfonami właściwie się nie rozstajemy- poza oczywistymi powodami, chęci pozostawania w kontekście z ludźmi i światem, chętnie korzystamy z innych funkcji tych telefonów. Tak więc robimy notatki, słuchany muzyki czy oglądamy filmy, ale przede wszystkim wszyscy robimy zdjęcia. To bez wątpienia ta funkcjonalność smartfonów, ktora od nas nie …

Czytaj więcej »

Social media marketing – czym jest i jakie oferuje możliwości

social marketing

Media społecznościowe stwarzają ogromne możliwości promocyjne i sprzedażowe dla przedsiębiorstw. Aby czerpać z tego źródła, warto prowadzić profesjonalne działania z social media marketingu. Z poniższego artykułu dowiesz się, na czym polega social media marketing i jaki oferuje możliwości. Sprawdź, dlaczego działania w mediach społecznościowych są tak ważne dla firm. Co to …

Czytaj więcej »

Ciekawe profesje i zawody, o których możesz nie wiedzieć

zoopsycholog z psem

Każdemu z nas zależy na posiadaniu dobrze płatnej pracy. Dzięki temu możemy realizować swoje podstawowe potrzeby dnia codziennego oraz spełniać marzenia. Nie ulega jednak wątpliwości, że większości z nas zależy również i na tym, aby praca była ciekawa. Nie każdemu jednak odpowiada praca w standardowych, znanym wszystkim zawodach. Takim osobom …

Czytaj więcej »

5 nieoczywistych sposobów jak zdobyć obserwujących na instagramie

social media logo na biurku

W okresie niespełna 10 lat od założenia, Instagram stał się jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych na całym świecie. Każdego dnia korzystają z niego miliony użytkowników, którzy oglądają i publikują zdjęcia oraz relacje. Liczba obserwujących Instagram stale wzrasta i obecnie z portalu korzystaj zarówno młodzież, jaki i osoby starsze. Tak duża …

Czytaj więcej »

Reklama tradycyjna a internetowa – małe porównanie!

reklama w internecie

Dawniej przedsiębiorcy mieli niewielkie możliwości promowania swoich usług. Większe firmy reklamowały się w mediach i na wielkich billboardach w miastach. Niewielkim przedsiębiorcom pozostawały ulotki i broszury. Czasami mogli pozwolić sobie na reklamę w lokalnych mediach, ale na tym ich możliwości się kończyły. Rozwój internetu zupełnie zmienił rynek reklamowy. Wszystkie firmy …

Czytaj więcej »