Archwium dla tagu: social media

Marketing internetowy – tego dzisiaj potrzebuje Twoja firma

Narada marketing internetowy

Jeśli pragniesz osiągnąć pozycję lidera w swojej branży, myślisz o rozwoju swojego biznesu i zależy Ci na szybkim wzroście sprzedaży, to skorzystać z narzędzi online. Marketing internetowy jest dla Twojej firmy nie tylko szansą, ale wręcz koniecznością. To bowiem najlepsza dzisiaj odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek i jego rosnące wymagania. …

Czytaj więcej »

Jak kupić lajki na Instagramie?

Aplikacje social media

Być albo nie być na Instagramie, to mieć lajki albo ich nie mieć. Bez lajków, komentarzy, udostępnień i odpowiedniej liczby wyświetleń nie ma cię na IG. To te dane warunkują odpowiednie zasięgi, obecność w social media. To lajki otwierają realną możliwość promowania usług, produktów, firm lub osób. Ci, którzy zdobyli …

Czytaj więcej »

Jak przygotować idealną kampanię reklamową?

Odpowiednia promocja produktu to klucz do osiągnięcia wysokiego poziomu sprzedaży. Stworzenie efektywnej reklamy nie jest jednak takie proste. Nie wszystkie treści są dla odbiorców atrakcyjne i zachęcające do zakupu towaru. Poza tym, trzeba pamiętać o wykorzystywanych obecnie narzędziach komunikacyjnych czyli portalach społecznościowych, gdzie przekaz musi spełniać zupełnie inne wymagania niż …

Czytaj więcej »

3 kanały, w których musisz promować się online

Online marketing

Konkurencja w dobie XXI wieku jest tak duża, że bez działań reklamowych trudno utrzymać się na rynku, a już na pewno pozyskiwać nowych klientów. Pośród szeroko zakrojonych kampanii marketingowych, wiele firm skupia się jedynie na działaniach w obrębie sieci. Rzeczywiście, marketing internetowy to doskonała droga do tego, aby zdobywać nowych …

Czytaj więcej »

Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica

zmiany na Facebooku

Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone w Stanach Zjednoczonych. Serwis Marka Zuckerberga będzie …

Czytaj więcej »

Facebook w Polsce ma już 10 lat

facebook w Polsce

Dokładnie 10 lat temu pojawiła się polska wersja językowa Facebooka, niezmiennie najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie. W Polsce platforma ma już ponad 16 mln aktywnych użytkowników. Z możliwości Facebooka chętnie korzystają też firmy – dzięki rozbudowanym opcjom reklamowym jest to jeden z najbardziej wszechstronnych typów reklamy. Dlatego użytkownicy mogą się spodziewać, …

Czytaj więcej »

Śmiertelne zdjęcia – kiedy social media stają się niebezpieczne

niebezpieczne selfie

To jest właśnie ten moment, kilka sekund… Stój, nie ruszaj się… Musisz pstryknąć to zdjęcie. Podchodzisz jeszcze trochę bliżej krawędzi. Sprawdzasz ujęcie, poziom piękna. Jeszcze jeden krok… Spadasz i giniesz. Historia zna wiele niebezpieczeństw, które pojawiały się i znikały na przestrzeni wieków. Kogoś powoli zabijały naczynia, wykonane z materiałów, o …

Czytaj więcej »

Popularni w sieci – nowy rodzaj gwiazdy

celebryci internetu

Podobno w XXI wieku bardzo łatwo zostać gwiazdą, czy – może to określenie byłoby lepsze – celebrytą. Dziś nie trzeba już przecież ubiegać się o rolę w mini serialu czy reklamie, przechodzić castingów czy żmudnie przygotowywać się do działalności medialnej. Wystarczy dostęp do internetu (a to przecież wszyscy mamy), kamera …

Czytaj więcej »

Social media – słowa zastąpione obrazem

współczesne hieroglify, czyli memy

Uśmiech lekki to dwukropek i nawias zamykający, a uśmiech szeroki to dwukropek i duża litera D. Gdy żartujemy, używamy dwukropka i P, a gdy chcemy na coś się zgodzić, starczy wysłać znajomym kciuk. Można też zastąpić go innym znakiem. Nie trzeba też już mówić „Kocham cię” – starczy parę buziaków …

Czytaj więcej »