Świąteczny wir zakupów to jeden z najlepszych okresów dla sprzedawców i czas wzmożonych działań marketingowych. Wielu przedsiębiorców uważa święta za żniwa, ponieważ w tym okresie generowane są niespotykane w skali roku zyski. Nic jednak nie dzieje się bez przyczyny, a więc żeby uzyskać wysokie profity, w wielu przypadkach wymagane jest …
Czytaj więcej »Triki dobrego sprzedawcy
Odpowiednie rozmieszczenie produktów na półkach, czytelne oznakowanie działów, promocje, miły dla oka wystrój wnętrza, a nawet relaksująca muzyka, przyjemny zapach i określony kolor mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe klientów. Właściciele sklepów stosują wiele sztuczek, aby zwiększyć swoje zyski i zachęcić do robienie zakupów właśnie u nich. Zdaniem fachowców najcenniejszą umiejętnością jest sztuka …
Czytaj więcej »Myślisz, że sam robisz zakupy? Sprawdź sztuczki sprzedawców
Kupujemy oczami – tak twierdzi wielu sprzedawców. Okazuje się jednak, że nie tylko wzrok powoduje, że chętniej sięgamy po portfel. Wiedzą o tym marketingowcy, którzy starają się kusić wszystkie pięć naszych zmysłów. Kiedy klient przychodzi do sklepu po jedną określoną rzecz marketingowcy starają zrobić się wszystko, aby w danym sklepie …
Czytaj więcej »