kampanie linkedin ads
LinkedIn jest jednak mniej rozwinięty niż Facebook, który jest traktowany priorytetowo przez marketingowców | fot.: materiał partnera

Zalety kampanii płatnych na LinkedIn

LinkedIn dla wielu osób nie jest oczywistym miejscem na kampanię płatną. Choć jest to portal stricte biznesowy, wciąż płatna promocja nie cieszy się tam zbyt wysokim zainteresowaniem. Mimo tego sieć reklamowa LinkedIn stale się rozwija, pozwalając dotrzeć do rozmaitych odbiorców powiązanych z konkretną branżą. Dlaczego warto zainwestować w LinkedIn Ads?

LinkedIn Ads – idealne rozwiązanie dla klientów B2B

LinkedIn jest specyficznym medium społecznościowym. Platforma w głównej mierze jest odwiedzana i wykorzystywana przez profesjonalistów z różnych branż, a treści w serwisie koncentrują się wokół biznesu. To sprawia, że dzięki reklamie w LinkedIn można dotrzeć do partnerów biznesowych i znaleźć współpracowników. Ponadto można w prosty sposób zaistnieć w branży i stać się bardziej rozpoznawalnym na swoim rynku.

Dzięki danym dostępnym w systemie reklamowym LinkedIn Ads można bardzo precyzyjnie targetować swój przekaz. Użytkownicy LinkedIn sami dbają o to, by informacje na temat firmy, branży, stanowiska, funkcji zawodowej czy pozyskanych umiejętnościach lub awansach były na bieżąco aktualizowane. To pozwoliło stworzyć system reklamowy, w którym mamy możliwość dotarcia do osób zatrudnionych na określonym stanowisku czy pracujących w konkretnej branży lub firmie. Możemy również docierać do osób, które posiadają określone umiejętności lub zasób wiedzy, doskonale personalizując przekaz reklamy. Dzięki temu kampania jest znacznie bardziej skuteczna i pozwoli zaoszczędzić budżet mediowy, dokładnie namierzając cel.

Funkcjonalności LinkedIn Ads

LinkedIn Ads to jednak coś więcej niż precyzyjne targetowanie. System reklamowy oparty jest o podobne założenia co Facebook Ads, dzięki czemu jest mnóstwo możliwości zmiany struktury kampanii. Reklama może przekierować użytkownika do strony WWW, uzyskać więcej reakcji pod aktualnościami, pozyskać klienta z pomocą formularza kontaktowego lub zwiększyć wyświetlenia wideo.

LinkedIn jest jednak mniej rozwinięty niż Facebook, który jest traktowany priorytetowo przez marketingowców. To sprawia, że decydując się na reklamę w mediach biznesowych możemy liczyć na znacznie mniejszą konkurencję wśród reklamodawców, a co za tym idzie – lepszą widoczność i zwrot z inwestycji w reklamę.

Co więcej, dzięki LinkedIn Insight Tag można również śledzić konwersje i zbierać dane do kampanii remarketingowych. To z kolei przekłada się na coraz lepszą analitykę internetową i większą wiedzę na temat naszych klientów oraz potencjalnych współpracowników.

Materiał partnera

Sprawdź także

TikTok

Czym jest TikTok i dlaczego zdobywa tak dużą popularność?

TikTok to aplikacja społecznościowa skupiająca się na krótkich filmach. Została stworzona przez chińską firmę ByteDance …