Poza nową zawartością trybu Zombies, dodatek Awakening zawiera także cztery nowe mapy trybu wieloosobowego | fot.: Activision

Premiera DLC do Call of Duty: Black Ops III – Awakening – już 2 lutego

2 lutego pojawi się pierwszy z czterech pakietów zawartości do pobrania do Call of Duty: Black Ops III, z czterema nowymi mapami do gry wieloosobowej i nowymi przygodami z zombie w roli głównej.

Przygotujcie się na przebudzenie. Activision Publishing, własność Activision Blizzard, i Treyarch, wielokrotnie nagradzany producent, ujawnili szczegóły Call of Duty®: Black Ops III Awakening – pierwszego pakietu zawartości do pobrania do hitu Call of Duty: Black Ops III. Pakiet ten, zawierający cztery nowe, pełne akcji mapy do gry wieloosobowej oraz nowe przygody z zombie w roli głównej, rozgrywające się w austriackim zamku w czasie II wojny światowej, pojawi się w sprzedaży 2 lutego 2016 roku. W pierwszej kolejności na PlayStation 4, a następnie na inne platformy.

– Od chwili wydania Black Ops III w zeszłym miesiącu otrzymaliśmy niezwykły pod każdym względem odzew od społeczności – stwierdził Mark Lamia, dyrektor studia Treyarch. – Przygotowując dodatek Awakening, studio skupiło się na stworzeniu dla naszych fanów szerokiego wachlarza możliwości rozgrywki w trybach wieloosobowym i zombie, by gracze wciąż powracali po większą dawkę emocji.

Pierwszy rozdział nowego dodatku do trybu Zombie Call of Duty: Black Ops III, Der Eisendrache, zabierze graczy w niezwykłą podróż razem z bohaterami znanymi z mapy Origin – Richtofenem, Nicolaiem, Takeo i Dempseyem. Akcja osadzona w dziwacznym średniowiecznym zamku, zbudowanym na ziemi będącej świadkiem niewysłowionych potworności, gdzie odkryto bogate złoża pierwiastka 115, dostarczy graczom nowej rozrywki i – zgodnie z tradycją trybu Zombies – zapewni ekscytujące zwroty akcji oraz niespodzianki, które fani serii będą mogli samodzielnie odkryć.

Poza nową zawartością trybu Zombies, dodatek Awakening zawiera także cztery nowe mapy trybu wieloosobowego: Gauntlet, Splash, Rise oraz Skyjacked – przeprojektowaną wersję ulubionej przez fanów mapy z gry Black Ops II.

  • Gauntlet: Przedstawiająca wojskowy ośrodek szkoleniowy mapa Gauntlet wpisuje się w podstawową filozofię firmy Treyarch dotyczącą klasycznych map z trzema ścieżkami, zróżnicowanymi pod względem wizualnym i rozgrywki. Każda z trzech podstawowych ścieżek przenosi gracza do unikalnego otoczenia – od wielkiej dżungli, przez mroźne, arktyczne tereny, po deszczowy pejzaż miejski.
  • Splash: Umiejscowiona w opuszczonym wodnym parku rozrywki, dostarczająca intensywnych wrażeń mapa zabiera gracza do pobudzającego wyobraźnię otoczenia ze zjeżdżalniami wodnymi, wrakiem pirackiego statku i spływem leniwą rzeką, który prowadzi do fantastycznego, zapomnianego miasta. Mapa Splash przeznaczona jest do otwartej i płynnej walki, zapewniając jednocześnie wiele możliwości podwodnej rozgrywki.
  • Rise: Osadzona na ośnieżonych obrzeżach Zurychu mapa Rise przedstawia potężny, podziemny ośrodek badawczy zaprojektowany przez Coalescence Corporation. Układ mapy skłania do prowadzenia znanej z Call of Duty klasycznej taktycznej rozgrywki z wykorzystaniem osłon i posunięć strategicznych, a poszczególne jej fragmenty umożliwiają stosowanie rozmaitych stylów gry.
  • Skyjacked: Mapa Skyjacked, umiejscowiona w samolocie pionowego startu i lądowania unoszącym się nad miejskimi terenami Zurychu, to przeprojektowana wersja popularnej mapy do gry wieloosobowej Hijacked, znanej z gry Call of Duty®: Black Ops II. Tempo rozgrywki i płynące z niej emocje są na poziomie będącego jedną z najpopularniejszych map w historii serii Call of Duty®,pierwowzoru, ale z pewnym urozmaiceniem. Gracze mogą eksplorować mapę na wiele nieznanych dotąd sposobów dzięki nowemu systemowi ruchów w grze Black Ops III.

Data premiery Call of Duty: Black Ops III Awakening w wersji na PlayStation 4 zaplanowana jest na 2 lutego 2016 roku. Premiera na inne platformy nowej generacji nastąpi w późniejszym terminie.

Zwiastun Call of Duty: Black Ops III: Awakening w polskiej wersji językowej dostępny jest tutaj:

@Activision/infoWire

Sprawdź także

Pokemony to wielkie pieniądze

Pokemon Go: małe, wirtualne stworki to wielkie, realne pieniądze

Wczoraj i dziś internauci wpisywali w wyszukiwarkę Google frazę „Pokemon Go” częściej niż „Twitter”, „Instagram” …