Każdy z nas jest podatnikiem w naszym kraju, ale również w kraju, w którym pracujemy lub prowadzimy działalność. Wielu rodaków, obecnie mieszka i pracuje w Wielkiej Brytanii, a równie wielu nosi się z zamiarem wyemigrowania właśnie do tego kraju. Co więc powinniśmy wiedzieć o podatku VAT w Wielkiej Brytanii i …
Czytaj więcej »Faktoring jako źródło finansowania. Jak to działa?
Zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej są wykorzystywane przez przedsiębiorców jako sposób na poprawę płynności finansowej firmy i dofinansowanie bieżących inwestycji. Oprócz powszechnie znanych sposobów finansowania, jak kredyt, leasing czy pożyczka można wskazać także faktoring. To nowoczesne rozwiązanie nie tylko ułatwia odzyskanie zaległych należności, ale pomaga również zoptymalizować wydatki i inwestycje. …
Czytaj więcej »Wyposażenie biura a zdrowie twoich pracowników
Wszyscy doskonale wiemy, że praca siedząca nie sprzyja zdrowiu. Wiele godzin spędzonych za biurkiem czy przy stole konferencyjnym nie pomaga nam ani zachować dobrej kondycji ani zadbać o zdrowie pleców czy kończyn dolnych. Jest jednak szereg rozwiązań, które mogą pomóc w zniwelowaniu tego negatywnego aspektu siedzącej pracy. Chodzi przede wszystkim …
Czytaj więcej »Customer journey – metody i narzędzia badawcze
Aby stworzyć efektywną ścieżkę klienta w firmie, należy umiejętnie wykorzystywać dostępne dane. Używa się w tym celu informacji pozyskiwanych zarówno z przeprowadzanych transakcji, jak i z analiz rynku. Im więcej wiarygodnych danych, tym bardziej szczegółowe customer journey można zaprojektować. Poznaj najważniejsze narzędzia badawcze oraz metody przydatne podczas tworzenia ścieżki klienta! …
Czytaj więcej »Etapy customer journey – kroki, które przybliżą firmę do sukcesu
W customer journey chodzi o analizowanie działań klienta związanych z daną firmą. Mapowanie jego podróży przez usługi jest istotne z punktu ich optymalizowania. Dzięki temu można coś zmienić i sprawić, że tym samym usługa stanie się dla klientów dużo bardziej przystępne i większą liczbę zachęci do zakupu i korzystania. Etapy …
Czytaj więcej »Marketing internetowy i budowa wizerunku w sieci
Wirtualna wizytówka stanowi podstawę dobrego funkcjonowania działalności gospodarczej. Dzięki własnej stronie internetowej można w krótkim czasie dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a także zyskać renomę, która przekłada się na zwiększenie obrotów firmy. Dzięki podstawowej wiedzy na temat budowania strony internetowej każdy właściciel firmy może w prosty sposób ustalić swoje wymagania, …
Czytaj więcej »Wiesz co to jest sklep dropshippingowy? Podpowiadamy!
Sklep dropshipping z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. To specyficzny model działalności, który pozwala łatwo otworzyć biznes w sieci. Nie jest wymagane posiadanie sporej ilości gotówki, przy czym można także zaoszczędzić czas. Czym cechuje się taki sklep? Dlaczego warto rozważyć ten model działalności? Czym dokładnie jest dropshipping? Sklep …
Czytaj więcej »Zautomatyzowane centra logistyczne – przyszłość rynku magazynowego
Magazyny i kompleksy optymalizujące wszystkie operacje logistyczne firm, wyposażone w ekologiczne rozwiązania, to zdecydowanie przyszłość rynku związanego z wynajmem magazynów oraz ich budową. Innowacyjne kompleksy magazynowe i centra logistyczne Aby zapewnić swoim klientom, najemcom kompleksów magazynowych i centrów logistycznych, coraz lepsze warunki do prowadzenia biznesu, firmy oferujące magazyny do wynajęcia …
Czytaj więcej »Outsourcing IT – kiedy warto skorzystać z tego typu usług?
Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych w firmie nie zawsze musi wiązać się z ciężarem kosztów zatrudniania kadry specjalistów związanych z nowoczesnymi technologiami. Dynamicznie rozwijająca się branża Outsourcingu IT pozwala na wydajną obsługę obszaru informatycznego w każdej firmie. Czym jest Outsourcing IT i kiedy warto skorzystać z takiej usługi? Czym dokładnie jest …
Czytaj więcej »Co powinna zawierać idealna strona firmowa?
Bez skutecznej strony internetowej nie można wyobrazić sobie planowania udanego biznesu. Dobrze zaprojektowane witryny pozwalają firmom nawiązywać kontakt z potencjalnymi klientami, dlatego tworzenie stron internetowych jest bardzo ważnym aspektem każdej działalności. Jak wykorzystać potencjał witryny, by promować markę i napędzać rozwój firmy? Poniżej przedstawiamy kilka najważniejszych elementów, które powinno się …
Czytaj więcej »