Strona główna / Biznes (strona 3)

Biznes

Biznes

Od 1. stycznia 2020 roku faktura do paragonów tylko z NIP-em nabywcy

Mężczyzna wystawiający fakturę przed komputerem

Już 1 stycznia 2020 roku w życie wejdą nowe przepisy, z których wynika, iż sprzedawca podczas transakcji nie będzie miał prawa do wystawienia faktury w każdej sytuacji. Wystawienie faktury będzie uzasadnione tylko w przypadku, gdy na paragonie widnieć będzie NIP przedsiębiorcy. Jakie zasady wystawianie paragonów wejdą z dniem 1 stycznia …

Czytaj więcej »

Co powinien oferować dobry sklep papierniczy?

Kolorowe kartki papieru ułożone na regale

Hurtownia papiernicza online to miejsce, w którym można znaleźć wysokiej jakości akcesoria biurowe, artykuły papiernicze i wiele więcej. Dzięki tego typu produktom można nie tylko w pełni zaopatrzyć swoje miejsce pracy, ale również uzupełnić niezbędne rzeczy w domowym gabinecie. Dodatkowo, skompletować szkolną wyprawkę dla swojego dziecka, zakupić niezbędne napoje do …

Czytaj więcej »

Wellbeing pracownika – czym jest i dlaczego powinieneś o niego zadbać?

wellbeing pracownika zadowoleni pracownicy z hantlami w dłoniach

Rynek pracy zmienia się niezwykle dynamicznie. Pojawiają się nowe branże i modele pracy. Coraz popularniejsze stają się: telepraca oraz praca w równoważnym, elastycznym systemie rozliczania czasu. Pracownicy zaś, wybierając firmę, kierują się już nie tylko wysokością zarobków, ale również możliwościami rozwoju zawodowego oraz dodatkowymi benefitami. Szczególnie atrakcyjne są te przedsiębiorstwa, …

Czytaj więcej »

Taśmy z nadrukiem – pomysł na markę online

Paczka zapakowana w ozdobną taśmę

Choć brzmi to dość niecodziennie, nie da się ukryć, że zdecydowana część naszego życia przenosi się do świata wirtualnego. Tu poznajemy ludzi, komunikujemy się, budujemy relacje o charakterze osobistym, ale i zawodowym, szukamy rozrywki, a przede wszystkim wszelkiego rodzaju usług. Wygoda i czas – dwa elementy tak ważne, na których …

Czytaj więcej »

Polski rynek retail a materiały POS

cyfrowe materiały POS

Polski rynek materiałów POS dynamicznie podąża za światowymi trendami w zakresie innowacji i nowych rozwiązań w tym segmencie. Produkowane są coraz bardziej ekologiczne, estetyczne, a także multifunkcjonalne materiały wspierające sprzedaż, które nie tylko stanowią doskonały wyróżnik designerski w przestrzeni handlowej, ale także skutecznie angażują klientów i promują wizerunek marki. Do …

Czytaj więcej »

Co powinien zawierać brief idealny?

Notes i długopis na białym biurku z kaktusami

We współpracy z agencją brandingową bardzo ważna jest komunikacja z klientem. Od dobrego zrozumienia się obu stron zależy sukces właściwie każdego projektu. Bardzo ważne jest zatem, aby klient stworzył brief, czyli jasny i klarowny komunikat, który służy do przekazania agencji oczekiwań wobec zlecenia. Z czego powinien składać się brief idealny? …

Czytaj więcej »

Wycena udziałów w spółce – kiedy warto ją przeprowadzić?

Wycena udziałów w spółce

Najlepszą metodą wyceny udziałów w spółce jest powierzenie tej czynności doświadczonym osobom, które wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie przeprowadzą w prawidłowy cały proces. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i zainwestowałeś swój kapitał w rozwój firmy albo zamierzasz kupić udziały w innym przedsiębiorstwie na pewno temat wyceny wartości spółek nie jest ci obcy. …

Czytaj więcej »

Firma dla początkujących – jak założyć własną działalność?

kobieta freelancer pracująca na komputerze

Jedni tylko tak widzą „pójście na swoje”, inni znów decydują się na ten krok po latach zatrudnienia. Ale, koniec końców, postanawiają to samo: by otworzyć własny biznes. Nierzadko taki wybór okazuje się strzałem w dziesiątkę, choć towarzyszą mu również obawy i wątpliwości. Część z nich dotyczy samych formalności, związanych z …

Czytaj więcej »

4 sposoby na utrzymanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi

Relacje biznesowe uścisk dłoni

Każdy przedsiębiorca, niezależnie w jakiej branży działa i z kim zawiera transakcje, powinien dążyć do utrzymywania pozytywnych relacji biznesowych. Bez tego na dłuższą metę nie będzie w stanie prowadzić rentownej, dobrze prosperującej działalności. Poniżej podpowiadamy, jak budować relacje z klientem w ramach współpracy business to business (B2B). Pozyskiwanie nowych kontrahentów …

Czytaj więcej »

Marketing internetowy – tego dzisiaj potrzebuje Twoja firma

Narada marketing internetowy

Jeśli pragniesz osiągnąć pozycję lidera w swojej branży, myślisz o rozwoju swojego biznesu i zależy Ci na szybkim wzroście sprzedaży, to skorzystać z narzędzi online. Marketing internetowy jest dla Twojej firmy nie tylko szansą, ale wręcz koniecznością. To bowiem najlepsza dzisiaj odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek i jego rosnące wymagania. …

Czytaj więcej »