Biznes

Biznes

Czy stresem można zarządzać?

zarządzanie stresem

Niektórzy starają się walczyć ze stresem, eliminując wszelkie jego przejawy. Inni działają pomimo stresu – usiłując ignorować jego oznaki. Każdy jednak narażony jest, przynajmniej od czasu do czasu, na sytuacje stresowe, ale też każdy może nauczyć się lepiej zarządzać swoim stresem. Jedna z pierwszych wątpliwości, jaka pojawia się często w …

Czytaj więcej »

Krzesło obrotowe do biura – komfort pracy czy strata pieniędzy?

Krzesła obrotowe biurowe muszą być solidne, a co ważne muszą być odpowiednio dopasowane do potrzeb osób, którym będą służyły. Obecnie wybór krzeseł obrotowych jest naprawdę duży, pozostaje jednak pytanie, czym kierować się przy wyborze? Na pewno nie ceną, bo w tej kwestii szukanie oszczędności na pewno nie wyjdzie na zdrowie …

Czytaj więcej »

Wycena dzieł sztuki – co warto wiedzieć?

Wycena obrazu

Samodzielna wycena, a może wsparcie się opinią rzeczoznawcy dzieł sztuki? Kiedy warto powierzyć to zadanie w ręce specjalisty? Na czym polega praca profesjonalnego rzeczoznawcy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w poniższym tekście. Otrzymałeś spadek i nie wiesz, jaką wartość mają pozostawione ci obrazy, biżuteria, czy też inne …

Czytaj więcej »

Własny food truck. Dobry pomysł na biznes?

Food truck

Food trucki z każdym rokiem cieszą się coraz większą popularnością. Prowadzenie firmy na czterech kółkach ma wiele zalet. Po pierwsze, sami docieramy tam, gdzie znajdują się aktualnie nasi klienci, dzięki czemu mamy większe szanse na sukces. Po drugie, założenie takiego biznesu kosztuje mniej, niż otworzenie własnej restauracji lub kawiarni. Jakie …

Czytaj więcej »

Dlaczego projektowaniem przestrzeni biurowych powinni zająć się profesjonaliści?

Projektowanie biura

Liczne badania przeprowadzane przez psychologów wyraźnie pokazują, że zarówno samopoczucie, jak i produktywność pracowników zależy przede wszystkim od estetyki środowiska pracy, jak również jego funkcjonalności oraz ergonomii. To właśnie między innymi dlatego aranżacją przestrzeni biurowych powinni zajmować się profesjonaliści. Projektowanie przestrzeni biurowych nie jest łatwym zadaniem. Biurowy ekosystem powinien bowiem …

Czytaj więcej »

Inwestowanie w siebie, najlepsza inwestycja! Jak to robić?

Inwestowanie często kojarzy nam się z wielkim nakładem pieniędzy oraz poważnymi decyzjami. Wielu z nas przez brak wystarczających funduszy przestaje o tym myśleć. Zdarza się, że przyglądamy się biernie ludziom sukcesu i często zadajemy sobie pytanie, dlaczego nie mogę zajść tak daleko? To jedynie może wpędzać w spiralę negatywnych myśli, …

Czytaj więcej »

Zarządzanie nadal w modzie

W Internecie można znaleźć mnóstwo komentarzy, z których wynika, że nie warto studiować zarządzania. Ma to być kierunek pozbawiony przyszłości i perspektyw. W rzeczywistości zarządzanie wciąż jest jednym z najbardziej obleganych kierunków i każdego roku tysiące maturzystów starają się o przyjęcie na ten kierunek. Jak jest zatem faktycznie, skoro moda …

Czytaj więcej »

Praca w zawodzie spedytora. Plusy i minusy

Spedycja

Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi posiadać szereg cech, które umożliwiają podjęcie tak odpowiedzialnej pracy. Trzeba być przede wszystkim odpornym na stres, posiadać doświadczenie w wychodzeniu z kryzysowych sytuacji, a także znać specyfikę rynku. Tylko w taki sposób poradzimy sobie zarówno z klientami, jak i przewoźnikami. Jakie są główne zalety …

Czytaj więcej »

Zewnętrzne i wewnętrzne korzyści wdrożenia systemów zarządzania jakością ISO 9001 w organizacji

Dokumenty

Certyfikaty zarządzania jakością znajdują zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie. Jest to niezależne od obszaru, w którym działa, jego wielkości czy specyfiki (produkty, usługi). Potrzebę ich wdrażania wykazują organizacje, które dążą do zwiększenia zadowolenia klientów poprzez ujednolicenie funkcjonujących procesów oraz ich harmonizację z wymogami prawnymi. Tego rodzaju działanie niesie za sobą wiele …

Czytaj więcej »

Delegowanie zadań – od czego zacząć?

Polscy menedżerowie, a w przypadku małych firm także ich właściciele, często mają problem z delegowaniem zadań. Z jednej strony narzekają na przeciążenie obowiązkami, ale z drugiej, często nawet nie próbują podzielić się zadaniami z pracownikami.   Jeśli zapytamy menedżerów, czy chcieliby pracować mniej, przekazując część obowiązków pracownikom, większość z nich …

Czytaj więcej »