Strona główna / Technologia / Gadżety (strona 6)

Gadżety

Tablety PC – przydatny gadżet czy zbędny zakup? Praktyczny poradnik

Tablet PC

Jeszcze kilka lat temu, kiedy tablety dopiero wchodziły na rynek elektroniczny, ich wybór był niewielki, a parametry ograniczały się do podstawowych funkcji, natomiast ceny szybowały wysoko do góry. Dzisiaj, tablety to jedna z podstawowych opcji wyboru spośród sprzętu komputerowego, który charakteryzuje się dużą atrakcyjnością pod wieloma względami. Warto wiedzieć, na …

Czytaj więcej »

Studenci kryminalistyki w wirtualnej rzeczywistosci

Miejsce zbrodni

Coraz częściej w edukacji i szkolnictwie wykorzystywana jest wirtualna rzeczywistość. Na zajęciach z kryminalistyki studenci prawa Akademii Leona Koźmińskiego przy użyciu gogli VR będą dokonywać oględzin miejsca zbrodni. – Prawo to nauka praktyczna, trudno więc skutecznie uczyć tej dziedziny tylko z podręczników – przekonuje prof. Monika Całkiewicz z warszawskiej uczelni. Cyfrowa rzeczywistość wykorzystywana jest na …

Czytaj więcej »

Kamery 360 coraz popularniejsze

Kamera 360

W ciągu najbliższych czterech lat wartość branży wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR i AR) wzrośnie z 5 mld dol. do 162 mld dol. – szacuje IDC. Rozwija się nie tylko segment akcesoriów i urządzeń, lecz także treści, w tym filmów kręconych w technologii 360. Ceny kamer sferycznych są coraz niższe, więc szturmem zdobywają rynek konsumencki. – Technologia 360 …

Czytaj więcej »

Przydatne akcesoria podczas podróży

Power bank

Podróże rządzą się swoimi prawami. To czas i sytuacje, które potrafią zaskoczyć nawet najbardziej niesamowitymi wydarzeniami. Każda podróż jest inna i wymaga odmiennego ekwipunku, ale istnieje grupa urządzeń i akcesoriów, które przydają się bez względu na to, czy jedziemy odpoczywać pod palmami, czy wybieramy aktywny wypoczynek w górach lub w …

Czytaj więcej »

Firmy kurierskie inwestują w roboty

Drony w usługach kurierskich

W sortowniach i magazynach firm kurierskich roboty coraz częściej zastępują ludzi w pracach fizycznych. To zwiększa wydajność i szybkość pracy. DHL testuje takie urządzenia i zapowiada, że tego typu urządzenia mogą w ciągu najbliższych pięciu latach zrewolucjonizować branżę. Przyszłością mogą też być drony. DHL zakończyło w Niemczech testy Parcelcoptera, który przenosi paczki do trudno dostępnych miejsc. …

Czytaj więcej »

Kawasaki wprowadza swój hoverboard

Hoverboard

Elektryczna deska pomoże zadbać nam o kondycję fizyczną, zachować sprawność, ćwiczyć równowagę wyglądając przy tym modnie i zjawiskowo. Na elektrycznej desce Kawasaki przemierzymy nie tylko chodniki, place czy bulwary lecz także będziemy mogli zapuścić się w bardziej niedostępny teren. Hoverboard od Kawasaki gwarantuje wytrzymałą i solidną konstrukcję , wykonaną z …

Czytaj więcej »

T-Mobile pierwszym europejskim klientem innowacyjnego rozwiązania Mood Presence

Mood Presence

Mood Presence – cyfrowa technologia opatentowana przez firmę Mood, pozwala markom na wysyłanie spersonalizowanych komunikatów marketingowych prosto na urządzenia mobilne ich klientów. T-Mobile – pionier w dziedzinie telekomunikacji, jest pierwszą firmą w Europie, która wdroży usługę Mood Presence we wszystkich swoich salonach w Republice Czeskiej. Mood udostępni tym samym operatorowi …

Czytaj więcej »

Cybook Muse Frontlight już na polskim rynku

Cybook Muse Frontlight

Cybook Muse Frontlight od firmy Booken jest już dostępny dla polskich czytelników. Nowy model czytnika zadebiutował na naszym rynku w drugiej połowie marca. Cybook Muse Frontlight to najnowszy czytnik francuskiej firmy Bookeen. Jest to najwyższy model z serii Muse, którą mogliśmy już poznać dzięki tańszej wersji: Cybooka Muse Essential. Model …

Czytaj więcej »

Centrum rozrywki w kieszeni – milenialsi a technologie

Użytkownicy smartfonów pokolenie Y

Zachowanie i przyzwyczajenia pokolenia milenialsów mają obecnie największy wpływ na rozwój sektora TMT (telekomunikacji, mediów i technologii). Choć największą popularnością wśród młodych użytkowników cieszą się smartfony, to wciąż niezastąpione są laptopy i desktopy. Na znaczeniu traci natomiast telewizja. Centrum rozrywki stają się smartfony. Coraz rzadziej służą jednak do tradycyjnych rozmów głosowych, częściej do …

Czytaj więcej »