Technika konturowania twarzy ma coraz więcej zwolenniczek. Bronzer w odpowiednim odcieniu, wprawna ręka i… specjalny pędzel do konturowania. Jak wybrać swój idealny model? Zobacz nasze wskazówki.
Wybór dobrego pędzla spośród gamy dostępnych produktów do makijażu nie jest łatwy. W drogeriach i sklepach internetowych możemy znaleźć dużo modeli, różniących się rodzajem włosia, kolorem skuwek i wykonaniem trzonków. Jak się w tym nie pogubić? Zobacz nasze wskazówki.
Zwróć uwagę na rodzaj włosia
Drogerie oferują pędzle z dwoma typami włosia. Możesz wybierać między naturalnym a syntetycznym. Pierwszy typ to niezwykle miękkie włoski. Mają jednak jeden minus – mogą alergizować. Jeśli jesteś posiadaczką cery problematycznej, lub zależy ci na produktach wegańskich, wybierz te z syntetycznym włosiem. Są prostsze w konserwacji i nie powodują podrażnień.
Kształt włosia a konturowanie
Jak wybrać dobry pędzel do konturowania? Przyjrzyj się kształtowi włosia. Wśród zwolenniczek makijażu panuje mit, że pędzle tego typu powinny mieć lekko ścięte włoski. Nie jest to jednak prawdą. Z powodzeniem możesz nakładać bronzer pędzlem z zakończeniem przypominającym puchatą kuleczkę lub flat top. Znajdziesz także akcesoria zakończone trójkątnym kształtem o nieco płaskim włosiu.
Solidność wykonania
Wybierając swój pędzel, zwróć uwagę na jego wykonanie. Postaw na znane makijażowe marki, którym zaufały rzesze fanek make-upu. To mogą być pędzle Zoeva lub Fenty Beauty. Bardzo dobre opinie mają także te z marki własnej Sephora.
Na co zwrócić uwagę? Przede wszystkim na mocowanie trzonka z włosiem. W produktach renomowanych firm klejenie jest mocne i wytrzymuje nawet wiele lat. Zobacz także, jak wykonana jest skuwka. Poza trwałością, dodatkowo może być estetyczna. Często możesz wybrać wariant w swoim ulubionym kolorze.
Palety lub osobne
Pędzle przychodzą do nas osobno lub w paletkach. Pędzel do konturowania możesz więc nabyć pojedynczo lub jako element efektownego zestawu. A te są jak małe dzieła sztuki – wspaniale uzupełnią twoją toaletkę.
Materiał partnera zewnętrznego