tablice reklamowe
W biznesie powierzchnia reklamowa jest na wagę złota. W niektórych branżach można wręcz powiedzieć, że im więcej billboardów reklamowych, tym lepiej | fot.: materiał partnera

Tablice reklamowe jako uzupełnienie kampanii reklamowej w Internecie i nie tylko

Tablice reklamowe to dobry sposób na reklamę dla wielu biznesów. To widoczna i przyciągająca uwage forma reklamy. Koszt ich wykupu jest stosunkowo niski, aczkolwiek wiele zależy od lokalizacji. Dzięki nim możemy szybko przedstawić nasz produkt lub usługę klientom w całej Polsce.

Przeczytaj nasz artykuł a dowiesz się:

  • czy reklama zewnętrzna wciąż jest opłacalna
  • Jak wynająć powierzchnię na billboard reklamowy
  • co powinien zawierać nasz billboard reklamowy
  • dlaczego warto zadbać o profesjonalny druk naszych billboardów

W biznesie powierzchnia reklamowa jest na wagę złota. W niektórych branżach można wręcz powiedzieć, że im więcej billboardów reklamowych, tym lepiej. Dlatego powinniśmy poważnie zastanowić się nad naszą obecnością na tablicach reklamowych. 

Billboardy reklamowe – reklama zewnętrzna wciąż w modzie

W dobie Internetu warto wciąż wykupywać billboardy reklamowe. To świetny sposób na reklamę biznesu w dużym mieście. Efektowny billboard, który przyciąga uwagę może dać spektakularne efekty.

Reklama internetowa to coraz potężniejsze narzędzie, na każdym kroku trafiamy na banery i filmy reklamowe w Internecie. Jednak billboard także nadal jest skuteczny. A często poprzez reklamę zewnętrzną możemy uzupełniać kampanię online, lub zachęcać do sprawdzenia nazwy naszej marki i strony w Internecie. Szczególnie, gdy prezentujemy nową ofertę. W ten sposób dzięki reklamie zewnętrznej pozyskujemy klientów dla naszej witryny internetowej lub usługi.

Warto, aby wykupiona powierzchnia reklamowa była na tyle duża, by potencjalni klienci mogli zauważyć nasz produkt. Dobrze jest też zatrudnić profesjonalną agencję reklamową, która wymyśli nam hasło przewodnie przykuwające uwagę, zaprojektuje wpadającą w oko grafikę i zaplanuje całą kampanię. 

Wynajem powierzchni reklamowych na billboardzie wciąż jest opłacalny. W ten sposób można zdobyć wielu klientów, którzy dają się skusić na zakup nowego produktu lub poznanie naszej marki. Jak już wspominaliśmy, przykuwający uwagę billboard może zdziałać naprawdę wiele, niezależnie od tego czy reklamujemy na billboardzie czekoladki, wyjazd zagraniczny, czy na przykład najnowszą książkę.

Co powinien zawierać nasz billboard reklamowy?

Jak już wspomnieliśmy, tablice reklamowe zwiększają rozpoznawalność marki. Dlatego ich głównym zadaniem jest bycie widocznym dla klientów i wyróżnienie się na tle konkurencji. Aby to zrobić, nasze nośniki muszą przyciągać uwagę, zawierać chwytliwe hasło i zapadać w pamięć. Nasza oferta powinna być dobrze wyeksponowana na nośniku. Istotne jest przedstawienie w widocznym miejscu nazwy naszej firmy lub produktów, które chcemy promować. Warto również pamiętać o informacjach takich jak adres strony www, email czy umieszczenie numeru telefonu. Nie są to informacje obowiązkowe na billboardach, ale mogą pomóc klientom zainteresowanym naszą reklamą w szybkiej odpowiedzi na naszą ofertę.

Istnieje wiele kampanii, które przyciągały klientów swoją tajemniczością. Dlatego umieszczanie na tablicach reklamowych pojedynczych słów, zagadek lub całych sekwencji zmieniających się co klika dni jest interesującym sposobem na przyciągnięcie uwagi.

Gdzie wynająć tablice reklamową i zdobyć potencjalnych klientów?

Wynajęcie billboardu nie jest takie trudne jak mogłoby się wydawać. Profesjonalne firmy zajmują się wynajmem powierzchni reklamowych, które posiadają lub dzierżawią od właścicieli konstrukcji reklamowych. Wystarczy jedynie poszukać w Internecie odpowiedniego podmiotu gospodarczego (jak na przykład https://billboardy360.pl/), który zarządza powierzchniami reklamowymi w interesującym nas miejscu. Koszt wynajmu billboardu zależy od jego wielkości i czasu na ile chcemy wynająć taką powierzchnię reklamową. Ilość wynajętych przez nas billboardów również ma istotny wpływ na cenę wynajmu powierzchni reklamowej. Przy szeroko zakrojonej kampanii reklamowej możemy liczyć na duże zniżki od wynajmujących. korzystają z tego duże korporacje reklamując się na terenie całej Polski.

Tak jak wspominaliśmy, mimo potężnej siły Internetu, wciąż warto zainteresować się tablicami reklamowymi, ponieważ one także wciąż przyciągają uwagę potencjalnych klientów. Jednak kluczem do całej sprawy jest zaprojektowanie atrakcyjnego wizualnie billboardu oraz chwytliwego hasła reklamowego który przyciągnie uwagę potencjalnych kupujących, a także dobrze przemyślana i zaplanowania kampania. We współpracy z agencją reklamową możemy zaprojektować billboard, który pozwoli naszemu biznesowi wspiąć się na wyżyny rozwoju i pozyskać nowych klientów.

Druk billboardów reklamowych – nie tylko detal

Istotnym elementem jest wybór odpowiedniej firmy oferującej druk billboardów reklamowych. Sam projekt graficzny to jedno, wykonanie reklamy zewnętrznej to drugie. Billboardy reklamowe muszą być drukowane w różnych formatach, dostosowanych do wynajętych powierzchni reklamowych, na materiałach odpowiedniej jakości, aby nasze nośniki nie uległy zniszczeniu po kilku dniach ekspozycji lub nie straciły swojej kolorystyki. Dlatego oddajmy nasz projekt do druku firmie, która w tym się specjalizuje, najlepiej poleconej przez naszą agencję lub firmę wynajmującą powierzchnie reklamowe. Oni wiedzą z kim współpracuje się najlepiej.

Materiał partnera