Internet

Browser fingerprinting, czyli co zostawiamy w sieci

śledzenie w sieci

Narzędzia do śledzenia aktywności w internecie stały się coraz bardziej wyrafinowane. To już nie tylko pliki cookies, czyli popularne ciasteczka. Niebezpieczny jest zwłaszcza tzw. browser fingerprinting, czyli odcisk palca tworzony dla każdej przeglądarki, dzięki któremu można zidentyfikować nie tylko urządzenie, lecz także konkretnego użytkownika. Pozyskane w ten sposób dane wykorzystywane są głównie w celach marketingowych, co …

Czytaj więcej »

Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica

zmiany na Facebooku

Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone w Stanach Zjednoczonych. Serwis Marka Zuckerberga będzie …

Czytaj więcej »

Facebook w Polsce ma już 10 lat

facebook w Polsce

Dokładnie 10 lat temu pojawiła się polska wersja językowa Facebooka, niezmiennie najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie. W Polsce platforma ma już ponad 16 mln aktywnych użytkowników. Z możliwości Facebooka chętnie korzystają też firmy – dzięki rozbudowanym opcjom reklamowym jest to jeden z najbardziej wszechstronnych typów reklamy. Dlatego użytkownicy mogą się spodziewać, …

Czytaj więcej »

Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu stron internetowych?

Analiza ruchu na stronie www

Jeśli posiadasz stronę internetową, to zapewne chciałbyś, by odwiedzali ją ludzie zainteresowani prezentowanymi na niej treściami. Niezależnie od tego, czy jest to zwykła wizytówka firmy, sklep internetowy czy blog – serwis WWW bez wartościowego ruchu nie przyniesie wymiernych korzyści. Istnieje wiele sposobów na zapewnienie odpowiedniego poziomu odwiedzających, takie jak płatna …

Czytaj więcej »

Google zablokuje reklamowanie kryptowalut

W ubiegłym roku z platformy Google usunięto 3,2 mld reklam – dwukrotnie więcej niż rok wcześniej. Z tego ok. 130 mln stanowiły reklamy, które pozwalały przestępcom na kopanie kryptowalut przy wykorzystaniu mocy obliczeniowej komputera ofiary. Od czerwca 2018 roku firma Google, podobnie jak Facebook, zakaże reklam kryptowalut. To dziedzina, która ma …

Czytaj więcej »

Aplikacje do wypełniania deklaracji PIT

aplikacja do wysyłki pit

Wielu podatników w 2018 roku po raz pierwszy zdecyduje się na wysłanie PIT w wersji elektronicznej. Część z nich będzie to robić samodzielnie na swoim komputerze i już dziś zastanawiają się, jaką aplikację do pracy nad e-deklaracjami wybrać. Przedstawiamy najważniejsze zasady, którymi warto kierować się przy tej decyzji.    Oficjalne …

Czytaj więcej »

Czy warto korzystać z usług profesjonalnej agencji interaktywnej?

Przed laptopem

Profesjonalna agencja interaktywna jest w stanie opracować i wdrożyć różnego rodzaju projekty internetowe, materiały reklamowe oraz kampanie marketingowe. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii oraz niezwykle skutecznych narzędzi, każda firma może w ten sposób zyskać spójny i profesjonalny wizerunek. Strony internetowe i kampanie marketingowe Do podstawowych usług oferowanych przez agencje interaktywne należy …

Czytaj więcej »

Jak zwiększyć ruch na stronie WWW?

Ruch na stronie

Wartościowy ruch na stronie internetowej to sprawa priorytetowa dla każdego właściciela serwisu WWW, ponieważ użytkownik, który trafi na stronę jest również potencjalnym klientem. Wzrost ilości wejść na stronę można wygenerować poprzez metody bezpłatne jakim jest np. pozycjonowanie serwisu oraz płatne działania np. poprzez odpowiednio przeprowadzone kampanie Google AdWords. Narodziny ruchu …

Czytaj więcej »

Firmom będzie trudniej: Facebook zmienia sposób wyświetlania postów

Facebook zmienia sposób wyświetlania postów

Facebook zmienia algorytm pozycjonujący treści w Newsfeedzie użytkowników. Pierwszeństwo będą miały posty, którymi dzielą się rodzina, bliscy znajomi i te publikowane w grupach, do których należy użytkownik, a dopiero w dalszej kolejności wpisy firm. Wśród nowych funkcji serwisu pojawi się możliwość zawieszenia wyświetlania postów konkretnego użytkownika na 30 dni. Serwis Zuckerberga chce też walczyć …

Czytaj więcej »

Dlaczego notyfikacje web push to następca newslettera?

Newsletter

Coraz mniej osób angażuje się w wysyłane przez Ciebie newslettery? Szukasz alternatywnego rozwiązania, który pozwoli Ci – tak, jak e-mail marketing – prowadzić z odbiorcami komunikację 1 do 1, a przy tym będzie o wiele bardziej skuteczne w działaniu i szybsze we wdrożeniu? Dowiedz się, dlaczego notyfikacje web push są …

Czytaj więcej »