prezent dla klienta biznesowego
Prezent dla klienta biznesowego to sposób na wyrażenie uznania i podziękowanie za udaną współpracę w mijającym roku| fot.: stock.adobe.com

Co wybrać na prezent dla klienta biznesowego i w co go zapakować?

Okres świąteczny zbliża się wielkimi krokami, dlatego warto już teraz zastanowić się nad prezentami świątecznymi dla klientów. Co warto podarować partnerom biznesowym i jak zapakować takie upominki?

Prezent dla klienta biznesowego to sposób na wyrażenie uznania i podziękowanie za udaną współpracę w mijającym roku. Prezent nie powinien być przypadkowy, za to dobrze, by był przemyślany i kreatywny, i wyróżniał twoją firmę na tle innych partnerów biznesowych. Ważne, by zestaw prezentowy był również elegancko opakowany.

Co powinien wyrażać prezent dla klienta biznesowego?

Prezent powinien wyrażać radość – budzić w kliencie pozytywne emocje. Warto zatem zwrócić uwagę na personalizację, a najpierw poznać klienta, by wiedzieć co podarować, by dana osoba poczuła się doceniona (może to być np. bilet na koncert ulubionego zespołu, na mecz drużyny, której kibicuje, bilet do kina itp.). Prezent powinien także budować relacje i zaufanie. Zatem dobrym pomysłem jest również podarowanie zaproszenia na spotkanie integracyjne lub firmową imprezę z okazji świąt. Prezent powinien także wyrażać podziękowanie za dobrze układającą się współpracę – może to być np. zaproszenie na kolację, degustację czy do SPA.

Upominki dla klientów – pomysły

Pomysłów na prezent dla partnera biznesowego jest sporo, jeśli nie wiesz co kupić na prezenty świąteczne dla klientów, sprawdź nasze propozycje:

  • ręcznie malowane bombki;
  • kosze prezentowe z delikatesami (słodycze, alkohole, kawa, herbata, smakołyki regionalne) lub czekoladki;
  • karta upominkowa (np. do księgarni lub drogerii);
  • karty świąteczne na cele charytatywne;
  • vouchery na atrakcyjne wydarzenia (np. bilety do teatru), książki (o tematyce biznesowej);
  • przydatne gadżety (scyzoryk, brelok, latarka, lornetka, mini luneta, zestaw do czyszczenia ekranów dotykowych, parasol z logo firmy, słuchawki, składana klawiatura, kieszonkowy projektor, głośnik, wiatrak na USB, kamerka, masująca poduszka na krzesło, lampka biurkowa, pojemnik na przybory biurowe, klips do pieniędzy, ładowarka indukcyjna, dysk zewnętrzny, ozdobny przycisk do papieru, skrzynka narzędziowa, zestaw do wina);
  • portfel, spinki do koszuli, poszetka, krawat, zestaw eleganckich chusteczek;
  • torba na laptopa, etui na wizytówki, kosmetyczka;
  • lub zestaw eleganckich gadżetów firmowych (kalendarz ścienny, biurkowy, kalendarz książkowy, pióro/długopis, notatnik, smycz, torba podróżna, torba na zakupy, kubek termiczny/termos, ręcznik plażowy itp.).

W co zapakować prezent dla klienta biznesowego?

Dopełnieniem idealnego prezentu firmowego dla klienta jest opakowanie. Musi być dopasowane do zawartości i dawać jasny przekaz, że klient jest dla nas ważny. Aby nie popsuć efektu, jaki ma dać prezent, nie można zapakować go w pierwsze lepsze opakowanie.

W sklepie RAJA można zaopatrzyć się w eleganckie i estetyczne opakowania prezentowe, dzięki którym upominki dla klientów będą prezentowały się wyjątkowo. Znaleźć tu można m.in.:

  • torebki prezentowe, torby foliowe, torby z indywidualnym nadrukiem firmowym;
  • pudełka na prezenty, w tym kartony zamykane na magnes;
  • opakowania na butelki (pudełka, kosze, torby na wino);
  • papier do pakowania prezentów, folię celofanową, woreczki;
  • ozdobne koperty na prezenty;
  • a także dodatki takie jak: wstążki, taśmy, rafie, bibuła czy ozdobne wypełniacze do paczek.

Odwiedź sklep RAJA i wybierz odpowiednie opakowania dla swoich partnerów biznesowych: https://www.rajapack.pl/opakowania-ozdobne_C23.html.

Artykuł sponsorowany

Sprawdź także

prezent na rocznicę

Uniknij nudy w rocznicę. Sprawdzone prezenty dla dwojga, które zapewnią Wam niezapomniane wrażenia

Rocznica związku to szczególny dzień dla małżonków, niezależnie od ilości wspólnie spędzonych lat. Kwiaty, czekoladki, …