rebranding
Jeśli czujesz, że twoja firma potrzebuje skuteczniejszej reklamy, miejscem, do którego powinieneś się zgłosić, jest agencja marketingowa | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Na czym polega rebranding i dlaczego warto zaufać agencji marketingowej?

Od dłuższego czasu nie widzisz pożądanych efektów wdrażanej strategii marketingowej. Zyski firmy cię nie zadowalają, a liczba klientów, zamiast rosnąć, systematycznie maleje. Zastanawiasz się, co robisz nie tak? Być może warto zacząć od podstaw i zdecydować się na proces rebrandingu. Sprawdź, na czym on polega i kto może ci pomóc.

Zadbaj o branding z agencją marketingową

Jeśli czujesz, że twoja firma potrzebuje skuteczniejszej reklamy, miejscem, do którego powinieneś się zgłosić, jest agencja marketingowa. W ten sposób nawiążesz współpracę ze specjalistami ds. promocji, utalentowanymi grafikami i projektantami, a także doświadczonymi twórcami stron internetowych. Wspólnie zadbają oni o branding twojej firmy. Zatrzymajmy się jednak na chwilę i wyjaśnijmy, czym on dokładnie jest.

Branding to jedna z najpopularniejszych obecnie form marketingu, która polega na budowaniu świadomości marki. Składają się na nią wszystkie działania, które podejmujesz, aby utrwalić wizerunek swojej firmy w pamięci klientów i pozostałych odbiorców. Odpowiednie i efektywne przeprowadzenie tego procesu nie należy do łatwych zadań, dlatego warto powierzyć je agencji marketingowej. Wdrażanie kolejnych działań musi być bowiem poprzedzone opracowaniem strategii marki, określeniem grupy docelowej i celów biznesowych, a także analizą rynku i konkurencji.

Kiedy należy zdecydować się na rebranding?

Opisany powyżej proces sprawdzi się wtedy, gdy dopiero rozpoczynasz działania promocyjne w swojej firmie. Jeśli wystartujesz z odpowiednio przygotowanym marketingiem, masz naprawdę duże szanse na odniesienie sukcesu.

Problem pojawia się jednak wtedy, gdy przygotowana przez ciebie strategia marki okazała się błędna. Być może powierzyłeś to zadanie nieodpowiednim osobom i reklama, którą stosujesz, nie trafia do właściwych grup docelowych? A może w żaden sposób nie wyróżniasz się na tle konkurencji, dlatego klienci czują się znudzeni i rezygnują z twoich usług? Wówczas najlepszym rozwiązaniem może okazać się rebranding. Mówiąc najprościej, oznacza to przeprowadzenie brandingu od początku. Należy wówczas uwzględnić wszystko, co nie zadziałało w dotychczasowej kampanii i przeprowadzić solidną analizę rynku. Zmianie ulegnie identyfikacja wizualna marki i poszczególnych produktów, a także materiały firmowe.

Jakiej agencji marketingowej warto zaufać?

Aby rebranding przyniósł oczekiwane efekty, skontaktuj się z agencją marketingową Pink Sfinks. Tworzy ją kreatywny i doświadczony zespół, którego projekty pomogły już właścicielom wielu firm. Ty również możesz znaleźć się w tym gronie!

Materiał partnera zewnętrznego