fototapeta zewnętrzna
Dzięki niemal nieograniczonym możliwościom w zakresie projektowania wzoru, który następnie znajdzie się na witrynie, w fototapetę może zainwestować każdy przedsiębiorca | fot.: materiał partnera

Fototapeta zewnętrzna, czyli podstawowy element reklamy outdoorowej na lokalnym rynku

Nieczęsto zdarza się, że jakieś rozwiązanie z zakresu reklamy sprawdza się praktycznie w każdej branży. Fototapeta zewnętrzna, bo o niej mowa, pozwala znacząco poprawić ogólną estetykę punktu stacjonarnego, jednocześnie nie pozostawiając żadnych wątpliwości co do tego, jaka firma prowadzi działalność pod danym adresem. Sprawdź, dlaczego warto zainwestować w ten typ reklamy zewnętrznej w drodze do podbicia lokalnego rynku.

Kto może skorzystać na fototapecie zewnętrznej?

Dzięki niemal nieograniczonym możliwościom w zakresie projektowania wzoru, który następnie znajdzie się na witrynie, w fototapetę może zainwestować każdy przedsiębiorca, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. To genialne rozwiązanie dla pracowni fryzjerskich, salonów kosmetycznych, SPA, restauracji, sklepów wszelkiego rodzaju (z wyjątkiem odzieżowych, w których witrynę regularnie zdobią nowe produkty), szkół językowych, lokali z automatami paczkowymi, prywatnych gabinetów lekarskich, piekarni, serwisów rowerowych, punktów obsługi klienta operatorów komórkowych, przychodni weterynaryjnych i wielu innych, np. na terenie Włocławka. Dlaczego fototapety uważa się za podstawową formę reklamy zewnętrznej?

Czym charakteryzuje się fototapeta zewnętrzna i jakie ma zalety?

Fototapeta zewnętrzna to całościowo zadrukowana folia, którą zakleja się całą powierzchnię witryny sklepu czy lokalu usługowego. Za jej sukcesem przemawia szereg zalet, w tym między innymi:

  • doskonała odporność na warunki pogodowe, w tym deszcz, śnieg, wiatr i promieniowanie słoneczne. Wymianę fototapety można zorganizować dopiero po kilku latach, na przykład w przypadku zmian w ofercie;
  • wysokie nasycenie kolorów i ogólna jakość wydruku nawet w przypadku drukowania zdjęć ludzi,
  • możliwość uwzględnienia wielu cennych informacji w postaci tekstu, w tym nazwy punktu, godzin otwarcia, adresu strony WWW, numeru telefonu oraz najważniejszych elementów oferty,
  • możliwość wykonania całkowicie nieprzezroczystej fototapety, która pozwoli zachować cenną prywatność np. w czasie wykonywania zabiegów kosmetycznych,
  • możliwość zrealizowania projektu spójnego z identyfikacją wizualną marki (kolorystyka, logo itd.),
  • w przypadku dużych napisów w kontrastowych barwach taki punkt jest doskonale widoczny nawet z daleka – klienci nie mają problemów z dotarciem na miejsce, gdy pierwszy raz odwiedzają dany salon fryzjerski czy serwis rowerowy,
  • zadbana, dobrze prezentująca się fototapeta to wyraźny sygnał, że wewnątrz mieści się profesjonalna firma – w przeciwieństwie do punktów, przy których wiszą stare, brudne i zaniedbane szyldy sugerujące, że od dawna nie funkcjonuje tam żadna działalność.

Czy taka fototapeta jest droga? Cena realizacji uzależniona jest między innymi od wielkości witryny czy stopnia skomplikowania projektu. Najlepiej skontaktować się bezpośrednio z firmą, która lokalnie wykonuje tego typu reklamy outdoorowe i przedstawi szczegółową wycenę przed rozpoczęciem współpracy.

Materiał partnera zewnętrznego

Sprawdź także

różowa aranżacja z wiosennych kwiatów na różowym tle

Piękno natury zatrzymane na dłużej czyli wiosenne aranżacje wnętrz

Wnętrze można zmieniać i przebierać w zależności od naszego nastroju, pór roku czy świąt. Tradycyjnie …