Gadżety reklamowe dla szefa – kilka ciekawych pomysłów wartych rozważenia

Urządzenia mobilne to podstawa biznesu w XXI wieku. | fot.: materiał partnera zewnętrznego

Komu wręcza się gadżety firmowe? Wbrew pozorom, nie tylko klientom indywidualnym. Akcesoria tego typu doskonale sprawdzają się także w relacjach B2B, służąc budowaniu lepszej współpracy z kontrahentami z branży. Warto je wręczać na przykład osobom, które należą do kadry zarządzającej partnerskiej firmy. Jakie firmowe gadżety dla szefa „zadziałają” najlepiej? Sprawdź nasze pomysły.

Kompletując zestaw gadżetów promocyjnych z myślą o wręczeniu ich szefowi firmy, która jest Twoim kontrahentem, nie możesz pozwolić sobie na kompromisy jakościowe. Akcesorium (lub zestaw akcesoriów), które wybierzesz, musi wyróżniać się:

  • wysoką jakością wykonania – dlatego w grę nie wchodzą gadżety z nadrukiem słabej jakości, który zniknie po kilku użyciach akcesorium,
  • elegancją i finezją – pamiętaj, że to za ich pomocą budujesz wizerunek swojej marki,
  • nieco wyższą wartością – na tym poziomie warto sięgnąć po akcesoria klasy premium.

Dlaczego? Bo to inwestycja z potencjalnie wysoką stopą zwrotu i element budowania bardziej zażyłych relacji. Jak jednak te założenia teoretyczne przełożyć na praktykę? Sposobów jest bardzo wiele. Spójrz na kilka odpowiednich gadżetów z tej półki.

Eleganckie organizery z nadrukiem

Nie, nie chodzi o te wykonane z plastiku, które można postawić na biurko – choć i one mają swój urok. Mowa raczej o znacznie bardziej eleganckich folderach A4, które szef może ze sobą zabrać na spotkanie biznesowe – tych wykonanych ze skóry ekologicznej, z miejscem na notes, wizytówki wymienione z partnerami biznesowymi czy akcesoria elektroniczne. Praktyczne, eleganckie i nietypowe. Pytanie jednak, gdzie umieścić na nich swój nadruk? Tego typu gadżety firmowe warto wykończyć finezyjnym i dyskretnym nadrukiem – na przykład wewnątrz organizery. Logo zadziała skutecznie, ale jednocześnie nie będzie zbyt nachalne. Klasa to podstawa!

Wizytowniki z logo

Będąc w kręgu gadżetów z nadrukiem, które przydadzą się podczas spotkań biznesowych (a tych szef odbywa bardzo wiele!), nie można zapomnieć o wizytowników. Wymiana wizytówek jest niemal rytualnym elementem podczas pierwszego spotkania z nowym kontrahentem. A co zrobić z nią po zakończonych negocjacjach? Najbardziej eleganckim rozwiązaniem jest umieszczenie jej w wizytowniku. Wręcz taki swojemu partnerowi biznesowemu – na pewno zostanie wykorzystany.

Powerbank z nadrukiem

Urządzenia mobilne to podstawa biznesu w XXI wieku. Gdy jednak wyczerpie się bateria, stają się bezużyteczne – do czasu kolejnego naładowania. Dlatego absolutnie obowiązkowym wyposażeniem biznesmena, zwłaszcza tego, który często się przemieszcza, jest powerbank. Ten elegancki i dobrze wykonany będzie dobrym prezentem również dla szefa.

Antystresy reklamowe

To kategoria gadżetów reklamowych z lekkim przymrużeniem oka – możesz go wręczyć szefowi, który ma dystans do siebie i swojej pracy. Mogą przybrać postać piłeczki do zgniatania lub eleganckich, chińskich kulek, które można obracać w palcach. Wręczone na koniec spotkania, wywołają uśmiech na twarzy i – co najważniejsze – na pewno będą używane, a nie trafią na dno szuflady!

Jak widać, gadżety firmowe dla szefa mogą przybrać bardzo różne formy. Który wybrać? Decyzja należy do Ciebie. Jeśli jednak szukasz ciekawych inspiracji i kreatywnych pomysłów, przejrzyj np. katalog gadżetów reklamowych na OpenGift.pl. W miejscach takich jak to zamówisz akcesoria, które usprawnią Twoją komunikację z kontrahentami.

Materiał partnera zewnętrznego

Sprawdź także

gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe – na co postawić? Co najlepiej wypromuje firmę?

Gadżety reklamowe są jednym z najlepszych sposobów na wypromowanie własnego biznesu. Przedsiębiorcy mają do wyboru …