film promocyjny
Nie ma chyba drugiego tak wszechstronnego i nowoczesnego sposobu prezentacji firmy, jak film promocyjny | fot.: materiał partnera

Czy film promocyjny to dobry pomysł na reklamę firmy w sieci?

Szeroko rozumiane działania promocyjne pozwalające firmom zaistnieć na rynku mogą przybierać różne formy – od budowy strony, postów w mediach społecznościowych, konkursów, aż po artykuły sponsorowane czy tradycyjną reklamę papierową – ulotki, billboardy, foldery. Jednak w dobie internetu stawia się przede wszystkim na reklamę w sieci, a jednym z najlepszych sposobów na wypromowanie swojego biznesu w przestrzeni internetu są firmy promocyjne.

Promocja eventu, nowego produktu, ważnego wydarzenia? Postaw na film promocyjny!

Nie ma chyba drugiego tak wszechstronnego i nowoczesnego sposobu prezentacji firmy, jak film promocyjny. Warszawa, Kraków, Rzeszów, ale także Nowy York, Tokio czy inne dowolne miejsce na świecie z dostępem do internetu, do którego trafi video, pozwala użytkownikom na zapoznanie się z ofertą firmy, jej usługami czy towarami, jakie oferuje, ale także filozofią, dzięki czemu potencjalny klient może zdecydować, czy chce utożsamiać się z marką, korzystając z jej usług, czy też nie.

Nawet najbarwniejszy opis otoczony zdjęciami czy grafikami nie jest w stanie tak mocno wpłynąć na emocje użytkownika internetu, jak film. Wśród innych zalet reklamy video wymienić można:

  • mocne przyciąganie uwagi widza i angażowanie go,
  • skuteczne komunikowanie tego, co marka ma do przekazania użytkownikowi,
  • budowanie emocji – video bawi, wzrusza, skłania do myślenia dzięki połączeniu odpowiedniej narracji, muzyki i obrazu,
  • możliwość wyjaśnienia w prosty sposób skomplikowanych nazw usług czy towarów,
  • wspieranie innych form promocji,
  • długotrwałe efekty i możliwość towarzyszenia użytkownikowi przez wiele sezonów, zwłaszcza jeśli scenariusz opowiada przedstawioną w formie odcinków historię,
  • możliwość wyświetlania w wielu formatach, na różnych urządzeniach – również możliwość dołączania do wysyłki e-maili lub funkcjonowanie jako samodzielny środek promocji.

Samodzielny montaż, czy pomoc specjalistów – jak najlepiej stworzyć film promocyjny?

Chociaż wydaje się, że w dzisiejszych czasach nagranie filmu promocyjnego nie jest trudne, gdyż większość smartfonów ma dość dobre kamery tworzące wysokiej jakości video, to znacznie lepiej poszukać firmy, która ma w tej dziedzinie doświadczenie. Profesjonalne studio nagraniowe pozwoli uniknąć szumów w tle, zadba o odpowiednie oświetlenie, udostępni niezbędne akcesoria, zmontuje całość, a nawet – pomoże wymyślić scenariusz w razie braku pomysłu na niego. Nagrany w ten sposób film ma szansę wykorzystać cały potencjał, jaki drzemie w narracji wizualnej i naprawdę skutecznie wspomóc promocję marki.

Materiał partnera zewnętrznego